ЗМІНЕНО ПІДХОДИ ДО ОФОРМЛЕННЯ БЛАНКА АКРЕДИТАЦІЙНОГО СЕРТИФІКАТА
Урядом 19 грудня 2023 р. прийнято постанову № 1327, якою внесено зміни до форми бланка акредитаційного сертифіката.
Акредитаційний сертифікат відтепер створюватиметься в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису голови головної акредитаційної комісії при МОЗ або голови акредитаційної комісії створеної при структурних підрозділів обласних та Київської міської державних адміністрацій.
З дати набрання чинності цієї постанови головна акредитаційна комісія при МОЗ та акредитаційні комісії при структурних підрозділів обласних та Київської міської державних адміністрацій зобов’язані оформлювати акредитаційний сертифікат за новою формою, в якому зазначається:
- найменування акредитаційної комісії, що його видала;
- акредитаційна категорія;
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ;
- місце (місця) провадження господарської діяльності з медичної практики;
- строк дії сертифіката;
- дата та номер рішення про акредитацію закладу.
Постановою вилучаються такі норми:
- видача дубліката акредитаційного сертифіката, оскільки сформований акредитаційний сертифікат зберігається в електронному вигляді у відповідній акредитаційній комісії;
- ведення обліку, зберігання бланків акредитаційних сертифікатів, які покладались на головну акредитаційну комісію при МОЗ та акредитаційні комісії при структурних підрозділах обласних та Київської міської державних адміністрацій.
Нагадуємо, що згідно з чинного законодавства акредитація закладів охорони здоров’я є безоплатною та добровільною.
Звертаємо увагу, що для спрощення процедури отримання акредитаційного сертифіката він відправляється на електронну пошту закладу охорони здоров’я.