Харківська медична академія післядипломної освіти
Харківська медична академія післядипломної освіти
Адреса: м. Харків, вул. Амосова, 58, Україна
Телефон: 380-57-711-35-56,
Е-mail: [email protected]
Сайт: med.edu.ua
Харківська медична академія післядипломної освіти (ХМАПО) є одним з провідних медичних вузів України. Академію було засновано далекого 1923 року як Харківський клінічний інститут удосконалення лікарів, наступником багаторічної історії якого є наш заклад. Академія здійснює пріоритетні наукові дослідження з найважливіших напрямків клінічної медицини і фармації, працює в тісній взаємодії з органами управління та установами охорони здоров’я. Система управління ХМАПО базується на сучасних принципах менеджменту. В Академії успішно діє система якості освіти, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001: 2015.Все це забезпечує високу якість медичної освіти. Академія сьогодні – це високопрофесійний колектив викладачів, багато з яких – вчені зі світовими іменами, відомі лікарі, великі організатори охорони здоров’я.
У медичному інституті ХМАПО бюджетні місця не передбачені, а ліцензійний обсяг контрактних місць налічує 100 осіб.
З 2020 року у Медичному інституті ХМАПО здійснюється прийом вступників на основі повної загальної середньої освіти для підготовки за освітнім ступенем «Магістр» (денна форма здобуття освіти) за спеціальністю (освітньою програмою) 222 «Медицина».
Вартість навчання в Медичному інституті (Магістри):
- за спеціальністю 222 “Медицина” на базі ПЗСО на 1 курс - 33 000 грн/рік
- за спеціальністю 222 “Медицина” на базі ОКР “Молодший спеціаліст” на 2 курс - 33 000 грн/рік
Академія має 2 гуртожитки загальною площею 22959,4 м2 (житлова площа — 12579,2 м 2): гуртожиток № 1 — блочного типу, гуртожиток № 2 — коридорного типу, загальна кількість місць у гуртожитках — 1600.
В академії існує навчально-тренінговий центр з симуляційним навчанням, де студенти, курсанти та інтерни мають можливість пройти тренінги на фантомах.
На території гуртожитків є навчальні кімнати, філії бібліотек, кімнати для приготування їжі, пункти побутових послуг, тренажерний комплекс.
Із 71 кафедр академії 62 є кафедрами клінічного напрямку, лікувальними базами яких стали 10 науково-дослідних інститутів медичного профілю. Кафедри академії розташовані на 174 клінічних базах різного відомчого підпорядкування, з якими укладено близько 400 угод про співпрацю. Загальний ліжко-фонд складає близько 10 тис. ліжок
В Медичному інституті Харківської медичної академії післядипломної освіти працюють курси підготовки абітурієнтів до ЗНО та фахового вступного випробування з анатомії людини.
Слухачі підготовчих курсів зможуть:
- вдосконалити свої знання, вміння та навички;
- психологічно та організаційно підготуватися до вступних випробувань у формі незалежного тестування та фахового іспиту;
- отримати оцінку власних навчальних досягнень.
Навчання здійснюється згідно з програмами зовнішнього незалежного оцінювання Українського центру оцінювання якості освіти
Програма курсів розрахована на 4 місяці та містить 3 кредити (90 годин). Форма навчання – змішана (аудиторна+дистанційна).
При організації дистанційних занять викладачі курсів у повному обсязі надають навчальні матеріали, підтримують зв’язок зі слухачами, проводять підсумкові роботи, передбачені програмами, надають консультації.
Професорсько-викладацький колектив Академії – це перш за все висококваліфіковані лікарі, які практикують та ведуть консультативну роботу на клінічних базах ХМАПО. Вони володіють сучасними освітянськими технологіями, новітніми вітчизняними та міжнародними практиками, використовуючи все це у процесі навчання. Нині в академії працює близько 700 викладачів та 11 науковий співробітник. Серед них 39 академіків галузевих АН України, 5 членів-кореспондентів Національної та галузевих академій, 14 заслужених діячів науки і техніки, 18 заслужених лікарів, 8 лауреатів державних премій, 1 співробітник академії є академіком зарубіжної академії. У складі науково-педагогічних і наукових співробітників працюють 144 докторів наук (119 професорів) та 464 кандидати наук (273 доцент).
На сьогоднішній день комп’ютеризація охоплює все більші прошарки населення та широко використовується, у зв’язку з переходом на викладання за Болонською системою, у нових напрямках науки та освіти. У світлі останніх нововведень, а також з огляду на досвід інших країн, в академії створено відділ дистанційної освіти, основним завданням якого є широке впровадження сучасних дистанційних методик навчання лікарів у післядипломній ланці.
Якщо раніше медичне навчання вважалось лише очним, то тепер все ширше розглядаються можливості впровадження заочних форм, що матиме певний економічний ефект в зв’язку з тим, що лікарю не потрібно буде залишати місце роботи. Окрім цього, дистанційний метод навчання дає змогу індивідуально працювати з кожним лікарем, враховуючи рівень його підготовки, профіль роботи, контингент його хворих і т.д.
Очно-заочна дистанційна підготовка передбачає вивчення теоретичних питань при заочній частині, а на кафедру лікар приїжджає для оволодіння методиками роботи з хворими, при консультації викладача, ознайомлених передовим досвідом спеціалізованих клінік та ін.