Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Комунікації

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК «КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ЛІДЕРІВ МЕДИЧНОЇ СФЕРИ»

Як налагодити взаємини з колегами, пацієнтами/пацієнтками та громадою? Як управляти репутацією закладу? Як реагувати на негатив та як підготуватися до кризи? Як організувати роботу комунікаційної команди? Які комунікаційні завдання можна делегувати, а що робити самотужки? Як створити особистий бренд і які особисті навички прокачати, щоб адвокатувати інтереси свого закладу?

Призначений передусім для найвищого керівництва закладів охорони здоров’я, цей посібник містить стислий виклад теорії і багато дієвих порад, адже спирається на практичний досвід фахівців/фахівчинь із медіа, зв’язків із громадськістю, брендингу, креативу, ділового етикету, антикризового менеджменту і стратегічних комунікацій у медичній сфері.

Видання створено за матеріалами інтерактивного курсу «Стратегічні комунікації для лідерів медичної сфери» у межах проєкту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я».

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК «КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ЛІДЕРІВ МЕДИЧНОЇ СФЕРИ»

Посилання на онлайн-курс «Стратегічні комунікації для лідерів медичної сфери».  



НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК «ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я»

Навчальний посібник «Ефективні комунікації закладів охорони здоров’я» створено на основі матеріалів онлайн курсу, якій розміщено на платформі Академії Національної служби здоров’я України. Посібник призначений передусім для фахівців, які відповідають за комунікації, а також для керівництва медичних закладів і всіх, хто цікавиться сучасними комунікаціями та впровадженням медичної реформи.

Видання допоможе побудувати системні внутрішні та зовнішні комунікації у закладі охорони здоров’я, а також дозволить отримати базові знання з брендингу, дизайну, копірайтингу, редагування, роботи в соцмережах і взаємодії з медіа.

Посилання на онлайн курс «ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я»

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК «ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я»


КЛАСТЕРНІ ЗАКЛАДИ

Методичні рекомендації «Кластерна лікарня: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «КЛАСТЕРНА ЛІКАРНЯ»


НАДКЛАСТЕРНІ ЗАКЛАДИ

Методичні рекомендації «Надкластерна лікарня: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «НАДКЛАСТЕРНА ЛІКАРНЯ»


ЗАГАЛЬНІ ЛІКАРНІ

Методичні рекомендації «Загальна лікарня: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ЗАГАЛЬНА ЛІКАРНЯ»


ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА

Методичні рекомендації «Екстрена медична допомога: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА»


ПЕРВИННА МЕДИЧНА ДОПОМОГА

Методичні рекомендації «Первинна медична допомога: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПМД