Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Якість

ПОСІБНИК “ПАЛІАТИВНА ДОПОМОГА. КОНТРОЛЬ БОЛЮ ТА СИМПТОМІВ НАСТАНОВА ДЛЯ ДОРОСЛИХ”

Настанова з паліативної допомоги, контролю болю та симптоматичної терапії, розроблена у 2022 році у Великій Британії. Переклад та адаптацію настанови здійснив Проєкт USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» у партнерстві із кафедрою паліативної та хоспісної медицини Національного університету охорони здоров’я України ім. П.Л. Шупика.

Настанова охоплює такі теми:

  1. контроль болю,
  2. менеджмент специфічних симптомів у важкохворих пацієнтів,
  3. допомога у невідкладних ситуаціях,
  4. догляд наприкінці життя у пацієнтів з захворюваннями пізньої стадії, що прогресують.

Настанова буде корисною медичним працівникам, які надають паліативну допомогу на всіх рівнях.

ПОСІБНИК “ПАЛІАТИВНА ДОПОМОГА. КОНТРОЛЬ БОЛЮ ТА СИМПТОМІВ НАСТАНОВА ДЛЯ ДОРОСЛИХ”


РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПОБУДОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ

Рекомендації з побудови системи управління якістю в медичному закладі розроблені на основі кращого міжнародного досвіду. Вони є своєрідним стандартом та охоплюють всі елементи управління якістю.  

За кожним елементом наведені детальні твердження (вимоги) та приклади їх реалізації. Саме відповідність цим вимогам забезпечує ефективну роботу усієї системи управління якістю в медичному закладі. Багато прикладів можуть викликати здивування, опір та острах щодо неможливості впровадження деяких змін. І це нормально, комунальні медичні заклади України знаходяться на початку шляху до побудови ефективної системи управління якістю. Рекомендації є орієнтиром, який підкаже, які елементи системи якості є пріоритетними для розвитку окремого медичного закладу, та допоможе підвищити спроможність команди для впровадження кращих практик.   

ПОСІБНИК "РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПОБУДОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ"



ЗОВНІШНЯ ОЦІНКА ЯКОСТІ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ

Процедура із зовнішньої оцінки якості в медичному закладі заснована на кращих практиках світових лідерів в охороні здоров’я та спрямована на налагодження безперервного і систематичного покращення якості. Наразі за матеріалами даної процедури медичні заклади можуть організувати і провести внутрішню оцінку якості самостійно. Для зручного використання додаємо окремо такі додатки для друку: плакати-запрошення для участі в електронному опитуванні та 4 опитувальники для пацієнтів і один - для персоналу.  

ПРОЦЕДУРА. ЗОВНІШНЯ ОЦІНКА ЯКОСТІ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ


ЗАВАНТАЖИТИ ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ

Опитувальник для батьків дітей-пацієнтів стаціонару (docx, 81 Кб)

17 серпня 2022

Опитувальник для дорослих пацієнтів стаціонару (docx, 65 Кб)

17 серпня 2022

Опитувальник для пацієнтів, які отримують допомогу амбулаторно (docx, 129 Кб)

17 серпня 2022

Опитувальник для породіль (docx, 88 Кб)

17 серпня 2022

Опитувальник для персоналу (docx, 211 Кб)

17 серпня 2022

Плакати-запрошення до участі в електронному опитуванні (pptx, 3 Мб)

17 серпня 2022



ІНСТРУМЕНТИ САМООЦІНКИ ДЛЯ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ

Інструменти самооцінки допомагають проаналізувати поточну ситуацію з управління та організації роботи, розглянути різні аспекти та процеси, і ініціювати дискусії щодо необхідних змін та розвитку.

Для закладів первинної (ПМД) та спеціалізованої (СМД) медичної допомоги розроблені окремі інструменти. Таким чином максимально враховано специфіку функціонування різних медичних закладів. В основу інструментів лягли провідні міжнародні практики організації та надання медичних послуг.

Інструменти покликані оцінити різні сфери діяльності закладу:

  • Управління і лідерство (стилі та сприйняття);
  • Людиноорієнтованість;
  • Командна робота (горизонтальні зв’язки, співпраця, взаємодія);
  • Внутрішня комунікація (помилки і зворотний зв'язок);
  • Навчання і розвиток;
  • Якість і безпека (політики, процедури);
  • Умови роботи (задоволеність, стрес, оцінка досягнень).

ЗАВАНТАЖИТИ

Інструмент самооцінки закладу СМД (xlsx, 79 Кб)

17 серпня 2022

Інструмент самооцінки закладу ПМД (xlsx, 113 Кб)

17 серпня 2022