Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства охорони здоров’я України у 2022 році
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства охорони здоров’я України у першому півріччі 2022 року
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до МОЗ України у 2021 році
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до МОЗ України у I півріччя 2021 року
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до МОЗ України у 2020 році
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян I півріччя 2020 року
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до МОЗ України у 2019 році
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян I півріччя 2019 року
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян 2018 рік
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян I півріччя 2018 року
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян 2017 рік
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян I півріччя 2017 року
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян 2016 рік
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян I півріччя 2016 року
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян 2015 рік
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян I півріччя 2015 року
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян 2014 рік
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян I півріччя 2014 року
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян 2013 рік
- Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян I півріччя 2013 рок