Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

За понад рік роботи контакт-центр МОЗ з питань протидії COVID-19 прийняв 1,6 млн звернень громадян — Марія Карчевич

Від початку роботи, з 2 листопада 2020 року, контакт-центром МОЗ з протидії коронавірусній хворобі опрацьовано понад 1,6 млн звернень українців. Про це повідомила заступниця міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Марія Карчевич. 

“Ось вже понад рік 150 операторів контакт-центру щодня консультують українців з будь-яких питань, пов’язаних з COVID-19. В умовах пандемії ми стикаємося з тим, що у нас особливо швидко змінюється інформація, і ми розуміємо, як людям складно встигнути за постійними оновленнями. Тому 150 фахівців, спеціально навчених людей, допомагають усім, хто телефонує до контакт-центру, розібратися з питаннями і труднощами, які принесла пандемія”, — зауважила заступниця міністра.

Найчастіше українці зверталися з питаннями щодо порядку проходження самоізоляції, місць проведення вакцинації, а також — діагностики та амбулаторного лікування від COVID-19.  Загалом ТОП-5 питань до операторів контакт-центру у 2021 році виглядали ось так: 

  1. питання щодо самоізоляції– 42.72 % (256563 дзв.); 
  2. питання щодо вакцинації – 28.12 % (168911 дзв.); 
  3. питання щодо діагностики COVID-19  – 6.62 % (39766 дзв.); 
  4. питання щодо документів по вакцинації – 5.58 % (33530 дзв.); 
  5. питання щодо тестування – 2.19 % (13211 дзв.).

Насамкінець зауважимо, що звернутися до контакт-центру МОЗ з протидії COVID-19 можна безкоштовним номером 0-800-602-019. Дзвінки приймаються цілодобово.

Проєкт реалізовується за підтримки Міжнародного банку Реконструкції та Розвитку.

Нагадаємо, раніше МОЗ запустило безкоштовну “гарячу лінію” по е-лікарняним.