За понад рік роботи контакт-центр МОЗ з питань протидії COVID-19 прийняв 1,6 млн звернень громадян — Марія Карчевич
Від початку роботи, з 2 листопада 2020 року, контакт-центром МОЗ з протидії коронавірусній хворобі опрацьовано понад 1,6 млн звернень українців. Про це повідомила заступниця міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Марія Карчевич.
“Ось вже понад рік 150 операторів контакт-центру щодня консультують українців з будь-яких питань, пов’язаних з COVID-19. В умовах пандемії ми стикаємося з тим, що у нас особливо швидко змінюється інформація, і ми розуміємо, як людям складно встигнути за постійними оновленнями. Тому 150 фахівців, спеціально навчених людей, допомагають усім, хто телефонує до контакт-центру, розібратися з питаннями і труднощами, які принесла пандемія”, — зауважила заступниця міністра.
Найчастіше українці зверталися з питаннями щодо порядку проходження самоізоляції, місць проведення вакцинації, а також — діагностики та амбулаторного лікування від COVID-19. Загалом ТОП-5 питань до операторів контакт-центру у 2021 році виглядали ось так:
- питання щодо самоізоляції– 42.72 % (256563 дзв.);
- питання щодо вакцинації – 28.12 % (168911 дзв.);
- питання щодо діагностики COVID-19 – 6.62 % (39766 дзв.);
- питання щодо документів по вакцинації – 5.58 % (33530 дзв.);
- питання щодо тестування – 2.19 % (13211 дзв.).
Насамкінець зауважимо, що звернутися до контакт-центру МОЗ з протидії COVID-19 можна безкоштовним номером 0-800-602-019. Дзвінки приймаються цілодобово.
Проєкт реалізовується за підтримки Міжнародного банку Реконструкції та Розвитку.
Нагадаємо, раніше МОЗ запустило безкоштовну “гарячу лінію” по е-лікарняним.