За час роботи до контакт-центру МОЗ із протидії поширенню COVID-19 звернулися понад 94 тисячі громадян
Протягом півтора місяця роботи контакт-центру МОЗ із протидії коронавірусній хворобі COVID-19 було зафіксовано та опрацьовано понад 94 тисячі звернень. Про це заявив заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Ярослав Кучер.
“Нам важливо почути кожного українця, який зіткнувся з тією чи іншою проблемою. З цією метою був організований контакт-центр із протидії поширенню COVID-19. Протягом короткого часу роботи контакт-центру 150 операторів надали допомогу більш ніж 94 тисячам громадян, що свідчить про ефективну систему зв’язку громадян та держави”, — повідомив Ярослав Кучер.
Зазначимо, що найактуальнішими є звернення щодо питань діагностики, амбулаторного лікування, безкоштовних та платних тестувань, порядку проходження самоізоляції, підписання декларацій.
“Також впроваджено в тестовому режимі опцію залишення запиту на виїзд мобільної бригади через контакт-центр. На запит наших громадян уже відбулося 1105 виїздів. Разом із тим наголошую на тому, що оператори контакт-центру лише фіксують запити на виїзд бригад. Фахове рішення щодо реальної необхідності такого виїзду приймають медичні працівники”, — додав Ярослав Кучер.
Заступник Міністра також зазначив, що найбільш якісно та своєчасно запити громадян опрацьовуються у Вінницькій, Волинській, Луганській, Житомирській та Хмельницькій областях. Водночас найнижчий відсоток опрацьованих звернень у м. Києві, Донецькій, Сумській та Київській областях.
Зазначимо, що звернутися з питаннями до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 можна за безкоштовним номером 0-800-60-20-19.
Нагадаємо, раніше Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов заявив, що МОЗ розробило Національний план впровадження вакцини проти COVID-19 та проведення масової вакцинації.