Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

За час роботи до контакт-центру МОЗ із протидії поширенню COVID-19 звернулися понад 94 тисячі громадян

Протягом півтора місяця роботи контакт-центру МОЗ із протидії коронавірусній хворобі COVID-19 було зафіксовано та опрацьовано понад 94 тисячі звернень. Про це заявив заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Ярослав Кучер.

 “Нам важливо почути кожного українця, який зіткнувся з тією чи іншою проблемою. З цією метою був організований контакт-центр із протидії поширенню COVID-19. Протягом короткого часу роботи контакт-центру 150 операторів надали допомогу більш ніж 94 тисячам громадян, що свідчить про ефективну систему зв’язку громадян та держави”, — повідомив Ярослав Кучер.

Зазначимо, що найактуальнішими є звернення щодо питань діагностики, амбулаторного лікування, безкоштовних та платних тестувань,  порядку проходження самоізоляції, підписання декларацій.

 “Також впроваджено в тестовому режимі опцію залишення запиту на виїзд мобільної бригади через контакт-центр. На запит наших громадян уже відбулося 1105 виїздів. Разом із тим наголошую на тому, що оператори контакт-центру лише фіксують запити на виїзд бригад. Фахове рішення щодо реальної необхідності такого виїзду приймають медичні працівники”, — додав Ярослав Кучер.

Заступник Міністра також зазначив, що найбільш якісно та своєчасно запити громадян опрацьовуються у Вінницькій, Волинській, Луганській, Житомирській та Хмельницькій областях. Водночас найнижчий відсоток опрацьованих звернень у м. Києві, Донецькій, Сумській та Київській областях.

Зазначимо, що звернутися з питаннями до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 можна за безкоштовним номером 0-800-60-20-19.
Нагадаємо, раніше Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов заявив, що МОЗ розробило Національний план впровадження вакцини проти COVID-19 та проведення масової вакцинації.