В Україні працюватиме електронний реєстр “лікарняних”
Рішення про створення Електронного реєстру листків непрацездатності 28 листопада ухвалив Уряд. До 1 лютого має бути сформоване положення про цей реєстр. Планується, що вже у 2019 році електронні “лікарняні” повністю замінять паперові.
Пацієнт буде так само отримувати лікарняний у лікаря. Оформлення і продовження листків тимчасової непрацездатності має стати зручним для лікаря і пацієнта. Правила контролю мають бути осучаснені, а сам бланк - стати електронним.
Лікар більше не витрачатиме час на зайву паперову роботу, а зможе зосередитись на питаннях здоров’я пацієнтів. А хворі не мають бігати по кабінетах і збирати печатки на “лікарняному”.
У МОЗ України створено робочу групу, яка має погодити деталі роботи системи. До групи зокрема увішли представники МОЗ України, Міністерства соціальної політики, Фонду соціального страхування, Пенсійного Фонду, НСЗУ, ДП “Електронне здоров’я”, представники Федерацій профсоюзів і роботодавців, представники урядово-громадської ініціативи “Разом проти корупції”.
Електронний реєстр листків непрацездатності діятиме на базі Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Щороку в Україні видається до 5,5 мільйонів лікарняних.