В “ОХМАТДИТі” готуються до закупівлі обладнання для нового лікувально-діагностичного комплексу
15 травня в НДСЛ «ОХМАТДИТ» провели відкриту зустріч з представниками держави і бізнесу, щоби чітко окреслити потребу лікарні і сформулювати тендерні вимоги для закупівлі високовартісного обладнання.
“ОХМАТДИТ” – це проект національного масштабу, тому обладнання має бути тільки експертного класу, а процес закупівлі – абсолютно прозорим”, - сказав заступник міністра охорони здоров’я Роман Ілик.
Відкрита зустріч замовників і виробників є дуже важливим етапом початку процесу публічних закупівель. Така зустріч дозволяє фахово проаналізувати ключові параметри необхідного обладнання і виключити можливі корупційні ризики при формуванні тендерних умов.
«Інтереси дітей України перш за все. В лікарні має бути врахована абсолютно кожна дрібниця, бо для лікарні саме дрібниці важливі. На цьому етапі дуже важливою є соціальна відповідальність бізнесу»,- наголосила Оксана Корчинська, народний депутат України, перший заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я, голова опікунської ради НДСЛ «Охматдит» МОЗ України, голова міжфракційного депутатського об’єднання «За добудову НДСЛ «Охматдит» МОЗ України».
Наразі уже сформований перелік медичного обладнання для структурних підрозділів 2-ого та 3-ого пускових комплексів нового лікувально-діагностичного комплексу. Наступний етап - формування тендерних вимог і початок процесу закупівель.
У зустрічі взяли участь представники Верховної Ради України, Антимонопольного комітету України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, НДСЛ «ОХМАТДИТ», а також виробники медичного обладнання, представники ринку медичного обладнання (Асоціація «Оператори ринку медичних виробів» (AMOMD)), торгівельних асоціацій (Американська торгівельна палата в Україні, Європейська Бізнес Асоціація), ДП "Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішних товарних ринків", ДП «Укрмедпроектбуд», ДУ «Професійні закупівлі», Київської школи економіки.