Український онлайн-сервіс для виклику авто запустив автомобілі для людей з інвалідністю, які користуються кріслом колісним
Пасажири з інвалідністю, які користуються кріслом колісним, зможуть пересуватися на спеціально оснащених авто. Український онлайн-сервіс виклику авто «Uklon» запустив інклюзивний клас автомобілів, який наразі доступний в Києві та його передмісті в радіусі 20 км, проте надалі планується розширення географії проєкту.
Автомобілі класу «Інклюзивний» оснащені гідравлічним або механічним підіймачем, рампою, спеціальними пасками безпеки та кріпленнями для фіксації крісла колісного. Щоби замовити таку автівку, у застосунку «Uklon» необхідно ввести потрібний маршрут та обрати відповідний клас авто. Усі поїздки виконують професійні водії, які пройшли спеціальні тренінги зі спілкування та взаємодії із людьми з порушеннями опорно-рухового апарату. Крім послуги перевезення, у разі, якщо пасажир з інвалідністю пересувається без супроводу, водій автомобіля цього спеціального класу допоможе перенести багаж або особисті речі. Наразі, вартість поїздки автомобілем інклюзивного класу – на 30% менша за стандартний тариф.
Наше спільне завдання – зробити все, щоби кожен, хто користується кріслом колісним, не залишався сам на сам, замкненим у межах свого дому чи району, а міг жити активним соціальним життям, звертатися по медичну допомогу тощо.
Проєкт реалізований українським онлайн-сервісом виклику авто «Uklon» за підтримки компанії «Mastercard», яка є учасницею спільноти «Бізнес без бар’єрів», та «MacPaw»: компанії-партнерки виділили кошти на закупівлю перших спеціалізованих авто. Також проєкт підтримав Український ветеранський фонд Мінветеранів, партнер компанії серед ветеранів, ветеранок та їхніх родин. Спільнота «Бізнес без бар’єрів» обʼєднана навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської наразі налічує 22 компанії.