Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

У Києві провели форум власників та керівників приватних клінік

23-24 вересня в Києві пройшов міжнародний форум, під час якого медичні експерти з України та Східної Європи обговорили проблеми та тренди в управлінні медичними закладами.

До спікерів форуму долучилася в. о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун, виступивши із промовою “Трансформація медицини в умовах невизначеності”.

Більшу частину своєї доповіді в.о. міністра приділила відповідям на запитання учасників форуму. Вона відзначила, що власники приватних клінік добре зорганізовані та завдяки об'єднанню в професійні асоціації можуть ефективніше реагувати на виклики й тенденції ринку. Від Міністерства охорони здоров'я Уляна Супрун висловила підтримку приватним лікарям та побажала, щоб їхня професійна злагодженість росла та поширювалася на всіх представників медичної галузі.

Форум власників та керівників приватних клінік проходить утретє. Цього року учасниками події стали понад 200 експертів медичного ринку. Серед ключових тем форуму були найбільш ефективні бізнес-моделі, маркетингові стратегії та приклади просування медичного бізнесу; побудова комунікації з пацієнтами та роль сервісу як можливої конкурентної переваги.