Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Сьогодні відзначають Міжнародний день толерантності

Сьогодні відзначають Міжнародний день толерантності. У сучасному світі вона є нормою й основою будь-яких здорових відносин. Це – ставлення, що формується на визнанні універсальних прав і основних свобод людини. І у цьому контексті варто згадати про відносини між медичними працівниками та пацієнтами. Засновані на взаємній повазі та довірі, вони є наріжним каменем якісної медичної допомоги.

Лікар та пацієнт мають поважати один одного. У пацієнта є право на прозору комунікацію з усіма, хто забезпечує його лікування: право знати, що з ним відбувається, розуміти, чому обрані ті чи інші схеми лікування, якими є прогнози на одужання. Медичний працівник, у свою чергу, має право на повагу і толерантне ставлення до себе, своїх знань та досвіду з боку пацієнта та його рідних. 

Пацієнт заслуговує на отримання якісних медичних послуг і повагу з боку медпрацівників незалежно від своєї національності, гендерної ідентичності, статі, віку, соціального статусу, релігійних переконань, діагнозу тощо. Толерантне, турботливе ставлення до пацієнта – основа довірливих стосунків і запорука вдалого лікування. 

Лікарі щодня рятують життя різним людям. Без емпатії та терпимості це неможливо! І дуже часто все, що потрібно знати: людина, яка звернулася до лікаря, потребує уважного ставлення та допомоги; а спеціаліст у білому халаті – довіри та поваги до своєї праці та знань.