Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Що робити, якщо вам раптово стало зле і немає можливості записатися до лікаря

Різке несподіване погіршення самопочуття — беззаперечна причина звернутися до лікаря!

Зверніться до свого сімейного лікаря, зателефонуйте на його робочий номер чи доступним месенджером, якщо не маєте фізичної можливості прийти на прийом. До цього варто проговорити таку можливість з лікарем щодо необхідності контактувати з ним в узгодженому форматі.

Якщо ж ваш сімейний лікар відсутній через відпустку чи інші обставини, що зумовлюють тимчасову неможливість здійснювати прийом, медичний заклад має забезпечити безперервність надання послуг з первинної медичної допомоги, отже ви можете звернутися до іншого лікаря, навіть якщо у вас не укладена декларація з ним.

Пам’ятайте! Є лікарі-спеціалісти, для прийому яких вам не знадобиться направлення від сімейного лікаря (наприклад, гінеколог, стоматолог, психіатр, нарколог, фтизіатр або ж лікар, у якого під наглядом перебуває пацієнт із хронічними захворюваннями). 

У невідкладному стані ви можете звернутися до будь-якого лікаря теж без направлення!

Якщо відчуваєте, що ситуація критична — зверніться в «швидку» за телефоном 103 і виконуйте такі інструкції:

  • Чітко розкажіть диспетчеру, що трапилося, що турбує вас або людину, для якої здійснюєте виклик, надайте відповіді на всі питання, що ставить диспетчер — це дозволить йому правильно оцінити стан пацієнта і прийняти відповідне рішення;
  • якщо диспетчер просить передати телефон пацієнтові, будь ласка, зробіть це;
  • відповідно до Закону України «Про екстрену медичну допомогу», диспетчер, медичний працівник, зобов’язаний провести опитування про місце перебування пацієнта, характер і особливості стану людини. Визначитися з видом допомоги, якої потребує людина. А також повідомити про це абонента, який здійснив виклик екстреної медичної допомоги, а також надати рекомендації на момент звернення або запропонувати консультацію лікаря-консультанта.

Нагадаємо, невідкладна медична допомога надається без направлення і без декларації.