Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Медичний канабіс
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
Контакти

Проектний офіс ДП «Медичні закупівлі України» оголошує конкурс на посаду «Фахівець з зовнішніх комунікацій»

Це шанс приєднатися до молодої професійної команди змін, що працює над поліпшенням забезпеченості українських пацієнтів якісними, безпечними та ефективними ліками.

Що робитиме фахівець із зовнішніх комунікацій ДП «Медичні закупівлі України»

 

Обсяг роботи:

  1. Організація роботи в сфері комунікацій: вирішення будь-яких питань, що стосуються питань зв’язків з громадськістю і впливають на імідж організації.
  2. Розробка та впровадження зовнішньої комунікаційної стратегії.
  3. Розробка планів виконання стратегії, бюджетування PR проектів, звітування за результатами реалізації планів.
  4. Медіа моніторинг, аналіз інформаційного поля.
  5. Налагодження та постійна взаємодія зі ЗМІ.
  6. Підготовка спікерів до публічних виступів: тексти, презентації.
  7. Складання контент-планів та підготовка контенту (прес-релізи, новини, інтерв’ю, статті, матеріали для сайту, пости в соціальних мережах).
  8. Генерування  інформаційних приводів,  підготовка та організація презентацій, прес-конференцій,  заходів.
  9. PR-підтримка нових продуктів, послуг.
  10. Наповнення офіційного сайту ДП (у частині інформації для ЗМІ та громадськості).
  11. Антикризові комунікації.

 

Очікувані результати:

  • Позитивний професійний імідж організації серед ключових стейкхолдерів.
  • Систематичне висвітлення діяльності ДП у ЗМІ, соціальних мережах.
  • Якісна організація публічних заходів, що дозволяють ефективно залучати громадськість і ключових стейкхолдерів до постійної конструктивної взаємодії з ДП з метою ефективної реалізації покладених на ДП функцій.

 

Вимоги до кандидата/кандидатки

 

Щоби взяти участь у конкурсі, у кандидатів мають відповідати таким кваліфікаційним вимогам:

  1. Вища освіта (журналістика, філологія, зв’язки з громадськістю, політологія).
  2. Досвід роботи від 3 років в напрямку PR.
  3. Досвід роботи в державному секторі, громадських організаціях або в медичній сфері буде перевагою.
  4. Досвід підготовки до публічних виступів.
  5. Вміння писати тексти, формулювати думки, перетворювати складні дані у контент.
  6. Комунікабельність, самостійність, стресостійкість
  7. Вільне володіння українською мовою та бажано - англійською.

 

Вимоги до особистих та професійних якостей:

  1. Уважність до деталей, критичне мислення.
  2. Уміння працювати швидко і якісно під тиском часу. Проактивність, системність, вміння прогнозувати і швидко реагувати на запити готовність брати на себе відповідальність.
  3. Дипломатичність, високий рівень письмових та вербальних комунікаційних навичок.
  4. Високий рівень мотивації та активна громадянська позиція. Порядність, нульова толерантність до корупції, мотивація бути причетним до масштабних змін і бути частиною медичної реформи.

 

Як взяти участь у конкурсі

 

Щоби взяти участь у конкурсі, надішліть на електронну пошту: [email protected]

  • резюме,
  • мотиваційний лист,
  • інформацію про бажаний рівень щомісячної винагороди.

Обов’язково у темі листа вказуйте «Фахівець з зовнішніх комунікацій».

Прийом заявок - до 7 червня

 

Про ДП  "Медичні закупівлі України"

Держпідприємство "Медичні закупівлі України" створено у 2018 році з метою підвищити ефективність закупівель лікарських засобів та медичних виробів як на центральному, так і на регіональному рівні через впровадження сучасних ефективних інструментів закупівель.

ДП "Медичні закупівлі України" працює для підвищення забезпеченості пацієнтів ліками та полегшення роботи закладів охорони здоров'я. Протягом 2019 року серед задач підприємства створення першого публічного електронний каталог у системі ProZorro (фактично електронний магазин для публічних закупівель), та формування перших рамкових угод.

Сторінка ДП у Facebook: https://www.facebook.com/uamedpro/