Представники 100 українських закладів охорони здоров’я пройдуть навчання з комунікацій
ГО «Інтерньюз-Україна» запрошує українські медзаклади взяти участь у проєкті з впровадження комунікаційних стандартів у роботу. Така ініціатива реалізується за сприяння Міністерства охорони здоров’я України та за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Підтримка реформи охорони здоров’я».
Для навчання будуть відібрані спеціалісти з комунікацій зі 100 закладів охорони здоров’я різного типу та розміру з Харківської, Дніпропетровської, Херсонської, Київської, Чернігівської, Запорізької, Сумської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Львівської, Вінницької, Івано-Франківської областей та м. Києва.
Навчання відбуватиметься в онлайн-форматі у вересні та листопаді 2024 року. Щоби взяти участь у відборі, необхідно заповнити реєстраційну форму до 14 червня 2024 року включно. Результати відбору будуть надіслані на електронну пошту, вказану під час реєстрації, до 17 червня 2024 року.
Відібрані медзаклади отримають комплексне онлайн-навчання з комунікацій, індивідуальні експертні консультації з комунікацій, шаблони комунікаційних документів та комунікаційні продукти, розроблені спеціально для закладу.
Завдяки проєкту медзаклади зможуть створювати та просувати бренд фахової установи, вдосконалити внутрішні комунікації та налагодити зворотний зв’язок від пацієнтів тощо.
Для участі заклади охорони здоров’я мають відповідати таким критеріям:
- установа розташована в одному з цільових регіонів проєкту;
- керівництво закладу розуміє важливість комунікацій;
- у керівництві є представник, відповідальний за комунікації;
- у штаті є спеціаліст, який розвиває комунікації медичного закладу;
- установа має власні онлайн-канали комунікації (сайт, сторінку в соцмережах тощо) або намір їх створити й розвивати;
- керівництво й фахівці закладу хочуть розвивати комунікативні навички.
Проєкт включає декілька етапів, зокрема:
1. Навчальний – шість онлайн-семінарів, під час яких учасники вивчатимуть інструменти комунікації для залучення різних цільових аудиторій, онлайн-канали комунікації для медичних установ, візуальну складову та її вплив на цільову аудиторію тощо. Також розглянуть особливості співпраці з медіа, міжнародними партнерами й донорами, навчаться визначати цільову аудиторію та її потреби, створять механізми комунікації для кризових ситуацій. Кожен семінар триватиме до трьох годин, міститиме теоретичну та практичну частини.
2. Практичний – онлайн-тренінги, які допоможуть учасникам застосовувати отримані знання на практиці. Навчання включатиме роботу з реальними кейсами, пов’язаними зі специфікою закладів охорони здоров’я, а також підготовку комунікаційних стратегій, медіа- та контент-планів, використання онлайн-сервісів (Canva, фотостоки). Тренінги проходитимуть у групах і триватимуть до двох годин.
3. Менторський – дві індивідуальні консультації з комунікацій для кожного медзакладу тривалістю до години, під час яких учасники зможуть оцінити стан комунікацій своєї установи та розробити план із їх вдосконалення. Також учасники отримають готовий комунікаційний продукт відповідно до власного запиту: набір інфографік, презентацію, візуальний шаблон, короткий (анімаційний) ролик тощо.
Запрошуємо українські медзаклади доєднатись до проєкту. У разі виникнення питань, звертайтеся до координаторки проєкту Мар’яни Баглай, [email protected]