Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Медичний канабіс
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
Контакти

Зміни № 1 до Запиту до подання цінових пропозицій за пакетом AF/RFQ-1.1.10 «Закупівля комп’ютерного обладнання для регіональних підрозділів ДУ “Центр громадського розвитку МОЗ України”

Міністерство охорони здоров’я України

Проект № 9315-UA

«Додаткове фінансування проекту “Екстрене реагування на COVID-19 та вакцинація в Україні”»

 

ОНОВЛЕНИЙ

ЗАПИТ ДО ПОДАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

за пакетом № AF/RFQ-1.1.10

«Закупівля комп’ютерного обладнання для регіональних підрозділів ДУ “Центр громадського розвитку МОЗ України”»

1. Україна одержала позику Міжнародного банку реконструкції та розвитку (далі - Банк) 9315-UA на фінансування проекту «Додаткове фінансування проекту “Екстрене реагування на COVID-19 та вакцинація в Україні”» (далі - Проект). Частина коштів цієї Позики має бути використана для покриття витрат в рамках договору, до якого відноситься цей запит до подання цінових пропозицій (далі – Запит).

2. Міністерство охорони здоров’я України (далі - Замовник) цим листом запрошує правомочних учасників торгів (тобто учасників, товари та/або програмне забезпечення, які вони пропонують, не підпадають під обмежувальні заходи (санкції) введені відповідно до чинних Указів Президента України) надіслати цінові пропозиції щодо постачання наступних товарів: моноблоки – 161 шт., ноутбуки – 624 шт., багатофункціональні пристрої – 346 шт.

Інформація щодо Технічних вимог та необхідних кількостей вказана в Додатках.

3. Учасник подає лише одну цінову пропозицію. Всі пропозиції учасника, який надав більше одної цінової пропозиції, будуть відхилені. Пропозиції мають бути повними (включати усі позиції) відповідно до цього Запиту. Неповні пропозиції будуть відхилені. Цінові пропозиції оцінюватимуться за всіма позиціями та договір буде присуджено фірмі, яка запропонувала найменшу оцінену вартість всіх позицій та відповідає усім умовам, встановленим цим Запитом та  Технічними вимогами до нього.

4. Цінова пропозиція українською мовою за формою, наведеною у Додатку 3 «Цінова пропозиція» в сканованому вигляді разом з додатковою інформацією мають надсилатися за наступною електронною адресою:

Міністерство охорони здоров’я України

Офіс Групи консультаційної підтримки Проекту (ГКПП)

Ел. пошта: [email protected], обов’язкова копія на [email protected]. В полі «Тема» ел. повідомлення обов’язково зазначити «Пакет № AF/RFQ-1.1.10».  

Також за зверненням за вищевказаною адресою зацікавленими учасниками може бути отримана довідкова інформація.

5. Кінцевим терміном для отримання пропозицій Замовником за адресою вказаною в п. 4 вище встановлюється: 25 листопада 2022 року, 17:00 за місцевим часом.

6. До своїх пропозицій Ви маєте додати відповідну документацію, що вимагається Технічними  вимогами.

7. Процедура закупівлі – Запит до подання цінових пропозицій відповідно до вимог Правил закупівель Світового банку для позичальників в рамках фінансування інвестиційних проектів (ФІП), що опубліковані у липні 2016 року (переглянуті у листопаді 2017 року, серпні 2018 року та листопаді 2020 року).

Будь ласка, надайте Ваші цінові пропозиції відповідно до інструкцій у Запиті та Договору, що додається. «Умови надання послуг» та «Технічні вимоги», що додаються, є складовою частиною Договору.

(i) ЦІНИ. Ціни мають бути виражені в будь-якій валюті, включати ціну товарів у Місцях призначення, вказаних у Додатку 1 «Умови постачання», та включати усі обов’язкові платежі (податки, мито, тощо), та вартість додаткових та інших послуг, як зазначено у вищезгаданому Додатку.

(ii) ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ. Пропозиції, які визнані такими, що задовольняють Технічним вимогам та Запиту, оцінюватимуться шляхом порівняння загальної ціни відповідно до встановлених вимог, як вказано в п. (і) вище. У випадку подання цінових пропозицій у іншій валюті, з метою порівняння, Замовник конвертує всі ціни у валюту країни Замовника (українська гривня) по обмінному курсу продажу, опублікованому Національним банком України (https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates) на дату кінцевого терміну отримання пропозицій, встановленого в п. 5 даного Запиту.

При оцінці пропозицій, Замовник визначить для кожної цінової пропозиції оціночну вартість шляхом коригування цінової пропозиції з метою виправлення арифметичних помилок таким чином:

       а) якщо у будь-якому місці є невідповідність між сумою цифрами та прописом, сума прописом буде вважатися вірною;

       б) якщо у будь-якому місці є невідповідність між ціною за одиницю та загальною сумою, яка обчислюється шляхом перемноження ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю буде вважатися вірною;

       в) якщо Постачальник відмовиться прийняти вказані корегування, його цінова пропозиція буде відхилена.

(iii) ПРИСУДЖЕННЯ ДОГОВОРУ. Договір присуджуватиметься учаснику, який запропонує найнижчу загальну ціну, та пропозиція якого відповідає умовам, встановленими Технічними вимогами та Запитом. З обраним Постачальником буде укладено договір за формою, наведеною у Додатку 4 «Договір».

(iv) ТЕРМІН ЧИННОСТІ ПРОПОЗИЦІЙ: запропоновані цінові пропозиції повинні бути чинними протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів від дати кінцевого терміну отримання пропозицій, встановленої в п. 5 даного Запиту.

8. ПЕРЕВІРКИ ТА АУДИТ

Постачальник повинен виконувати всі вказівки Замовника, які відповідають застосованому законодавству країни Замовника.

Постачальник повинен дозволяти, та забезпечити дозвіл всіх своїх підрядників та консультантів, на перевірку Банком та/або особами призначеними Банком всіх офісів Постачальника та всіх рахунків та документів, пов’язаних з впровадженням Договору та підготовкою цінової пропозиції, та дозволяти перевірку цих рахунків та документів аудитором, призначеним Банком, якщо це вимагатиме Банк. Увага Постачальника та його підрядників та консультантів звертається на статтю 5 «Шахрайство та корупція» Форми Договору, яка передбачає, серед іншого, що дії спрямовані на суттєве перешкоджання реалізації Банком його прав щодо перевірок та аудиту, становлять заборонену практику, яка може бути підставою для розірвання Договору (а також визнання Постачальника неправомочним відповідно до процедур Світового Банку щодо застосування санкцій).

9. Будь ласка, надайте письмове підтвердження (електронною поштою) отримання цього Запиту та Вашої участі у торгах.

Додатки:

Додаток 1. Умови надання послуг

Додаток 2. Технічні вимоги

Додаток 3. Цінова пропозиція

Додаток 4. Договір