Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит Критична інфраструктура
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Допомога українським медикам та армії Опитування Психічне здоров'я Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії
Медичним працівникам
Освіта
Стратегія розвитку медичної освіти Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
eHealth
Контакти

На які питання відповідає контакт-центр НСЗУ?

З початком війни, з міркувань безпеки, дашборди Національної служби здоров’я України (НСЗУ), які містили корисну інформацію для пацієнтів (наприклад, про лікарів, з якими можна укласти декларацію, чи про безоплатні послуги у конкретних медзакладах), були закриті.

Проте дізнатись потрібну інформацію тепер можна телефоном, через операторів контакт-центру НСЗУ.

Так, за номером 16-77 можна отримати інформацію про:

  • Адресу найближчого закладу, який має договір з НСЗУ на надання медичних послуг, що необхідні пацієнту.

Тобто, якщо ви переїхали в інший регіон і не знаєте, де знайти сімейного лікаря або ж вузького спеціаліста, зробити певні обстеження тощо – зателефонуйте на 16-77, і фахівці контакт-центру нададуть контакти найближчих медичних закладів.

Звертаємо увагу, що, зважаючи на воєнний стан та війну, перед візитом до лікаря варто зателефонувати до медзакладу і уточнити, чи є на місці відповідні спеціалісти, чи  здійснює заклад наразі проведення планових операцій та госпіталізацій, адже часто це залежить від завантаженості лікарень.

  • Безоплатні послуги в рамках переліку послуг за програмою медичних гарантій.

Програма медичних гарантій-2022, попри війну, продовжує діяти. За номером 16-77 пацієнту можуть надати інформацію щодо безоплатних послуг, які включені до конкретного пакета.

  • Адреси найближчих аптек, де можна отримати препарати за програмою «Доступні ліки» та інсуліни.

  • Подати скаргу про те, що заклад відмовляє у безоплатній послузі, якщо не вдається вирішити проблему «на місці», з керівництвом закладу.

Контакт-центр НЕ володіє інформацією про:

  • Фактичну наявність певних фахівців у конкретному медзакладі.

Відповідь на це запитання можуть дати тільки в реєстратурі закладу. Там же можна записатись до лікарів або, за можливості, зробити це онлайн через медичні інформаційні системи.

  •  Наявність медичних препаратів.

Інформація щодо наявності в медичних закладах ліків за Нацпереліком є на сайті eliky.in.ua та в місцевих департаментах охорони здоров'я.

  • Контакти вашого сімейного лікаря, якщо ви переїхали.

Краще дізнаватись контакти лікаря заздалегідь, особисто під час прийому. Якщо вже немає такої можливості, цю інформацію можна спробувати отримати в реєстратурі або через медичні інформаційні системи.

Також нагадуємо, що українці можуть отримати безоплатну медичну консультацію через контакт-центр МОЗ. Лікарі можуть надати віддалену консультативну допомогу та рекомендації. До консультування залучені психологи, терапевти, кардіологи, пульмонологи, гінекологи, хірурги та педіатри. 

Контакт-центр працює за єдиним безоплатним номером 0 800 60 20 19.