Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит Критична інфраструктура
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Допомога українським медикам та армії Опитування Психічне здоров'я Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії
Медичним працівникам
Освіта
Стратегія розвитку медичної освіти Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
eHealth
Контакти

МОЗ забезпечує критичні та необхідні потреби медичних закладів

Міністерство охорони здоров’я продовжує  координувати забезпечення медичних закладів в регіонах критичними та необхідними потребами. У медзаклади доставляються лікарські засоби, вироби медичного призначення, кисень тощо.

Так, за останні дні медичні заклади в терміновому порядку отримали:

  • Сєверодонецька лікарня – 2,4 тон медичної продукції
  • Лисичанська лікарня – 3 кріоциліндри кисню
  • забезпечено киснем Харків та Харківську область.

Найближчим часом до медзакладів планується доставка кисню ПрАТ «Сєвєродонецьке об'єднання Азот», наданого у межах благодійної допомоги.

Отримали заявку на 10 кріоциліндрів від Рубежанської лікарні, плануємо відвантаження з урахуванням ситуації з бойовими діями та обстрілами.

Також створені резерви кисню по всій країні.

Інформуємо, що наразі логістичні партнери працюють, терміни доставки, на жаль, корегуються в залежності від агресивних дій військ Російської Федерації. Ситуація з наявністю кисню в лікарнях контрольована. У разі виникнення критичних потреб, за можливості, організовуємо оперативну доставку необхідного.

Нагадуємо, що працює Контакт-центр МОЗ – 0 800 60 20 19, який приймає дзвінки та запити щодо критичних потреб від медичних закладів та громадян.

Оператори фіксують звернення та передають його для оперативного вирішення. МОЗ тримає усі запити на контролі.