Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Медичний канабіс
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
Контакти

МОЗ та ЮНІСЕФ обговорили напрями посилення співпраці у питаннях розвитку гендерних компетенцій

Заступниця міністра з питань євроінтеграції Марина Слободніченко зустрілася з експертами з гендерної рівності ЮНІСЕФ для обговорення посилення співпраці у розвитку гендерних компетенцій серед медичних працівників та працівників сфери охорони здоров’я. 

За її словами, наразі МОЗ посилює роботу над гендерною складовою. Зокрема, в рамках формування стратегії охорони здоров’я до 2030 року напрацьовуються конкретні цілі та завдання щодо поліпшення гендерних компетенцій та рівних прав у доступі до медичної допомоги, які будуть закладенні до 3-річного плану реалізації: 

«Гендерні компетенції є дуже важливими серед медичних працівників. Ми прагнемо зробити комплексний гендерний аудит в медичних закладах. Це дозволить нам побачити усі прогалини та сфокусуватися на них, впроваджуючи конкретні інтервенції з підвищення гендерних компетенцій серед медичних працівників та фахівців, що формують політики у сфері охорони здоров’я», — розповіла заступниця міністра з питань євроінтеграції Марина Слободніченко. 

Важливими є не лише освітні курси та програми щодо посилення гендерних компетенцій, але й подальший аналіз того, як медики їх засвоїли та користуються ними у щоденній практиці.    

Профільна заступниця переконана, що необхідно посилювати розвиток гендерних компетенцій також і серед студентів-медиків, щоб нова генерація лікарів та медичних працівників ще на етапі кваліфікованої підготовки засвоювала необхідні навички та позбавлялася гендерних стереотипів. Як зазначила Клара Бастардес Торт, гендерна менеджерка ЮНІСЕФ, в рамках їх роботи з Міністерством освіти та науки нині відбувається детальний гендерний аудит університетських програм та освітньої літератури закладів вищої освіти. Цей досвід варто поширити й на заклади медичної освіти, що підпорядковуються МОЗ. 

Представники ЮНІСЕФ також розказали про прогрес у роботі, яка нині ведеться у питаннях підвищення гендерних компетенцій. Так, нині завершується робота над навчальним посібником з гендерної компетенції для медсестер, який буде інтегровано до програми підготовки патронажних сестер від ЮНІСЕФ «Турбота з народження вдома». Надалі матеріали посібника планується розширити та в майбутньому його можна буде адаптувати для різних категорій медичних працівників й включити як уніфіковану програму для коледжів та медичних університетів.