МОЗ: «Понад 494 тисячі громадян звернулися до національного контакт-центру із протидії поширенню COVID-19»
Понад 494 тисячі громадян звернулися до національного контакт-центру із протидії поширенню COVID-19. Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.
«МОЗ під керівництвом Максима Степанова запустив якісний сервіс цілодобових фахових консультацій по всій Україні з питань, пов’язаних із COVID-19. У своїй роботі ми використовували найкращий досвід контакт-центрів у різних сферах, а ключове кодове слово нашої роботи з громадянами – це турбота», – зазначив Кучер.
Заступник міністра також розповів про тематику дзвінків із консультаціями, які повністю оброблені та закриті на рівні операторів. Станом на сьогодні це: додаток «Вдома» – 53,26 % (157391 дзв.); питання діагностики – 11,31 % (33421 дзв.); питання щодо вакцинації – 11,50 % (33981 дзв.); порядок проходження самоізоляції – 3,73 % (11047 дзв.); безоплатні/платні тестування – 3,51 % (10372 дзв.).
Крім того, команда МОЗ продовжує покращувати сервіс залишення запиту на виїзд мобільної бригади, які виїжджають за направленням лікарів до пацієнтів із підозрою на COVID-19. На підставі таких запитів відбулося понад 2 007 виїздів.
Додатково Кучер поінформував, що в контакт-центрі завдяки сервісу віддалених консультацій лікарі надали їх 14 956.
Також МОЗ спільно з колегами з Фонду соціального страхування відпрацював механізм приймання та опрацювання запитів щодо виплат, які здійснює Фонд у разі захворювання або смерті медичних працівників у зв’язку з інфікуванням COVID-19. Від 28 грудня до контакт-центру надійшло 323 такі запити.