Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Медичний чатбот в режимі 24/7 запрацював для мешканців Запорізької області

В умовах війни не у кожного пацієнта є можливість потрапити на очний прийом до лікаря, особливо у прифронтових регіонах. Тож для пацієнтів Запорізької області було запущено медичний чатбот

З його допомогою можна швидко знайти інформацію про найближчий медзаклад та його контакти, а також телефони психологічної підтримки, дізнатися як ВПО отримати медичні послуги та багато іншого. 

Розуміючи актуальність психосоціальних питань, ініціатори сервісу створили на базі чатбота базу даних та сервісів з психічного здоровʼя. Так, тут можна, зокрема, отримати необхідну інформацію про психічне здоров’я, реабілітацію та інші корисні дані для внутрішньо переміщених осіб. Також в ньому є детальна інформація щодо реалізації Всеукраїнської програми ментального здоровʼя «Ти як», ініційованої Оленою Зеленською. 

Також безпосередньо в чатботі можна пройти онлайн-опитування щодо свого емоційного стану та за потреби отримати конкретні поради, а також контакти місць надання психосоціальної допомоги.

Важливо, що чатбот не лише містить багато корисної практичної інформації, але й передбачає можливість поставити своє питання й  отримати відповідь профільного спеціаліста. 

Так, наприклад, обравши в сервісі необхідний розділ, ви маєте змогу написати своє запитання і залишити контактний номер телефону. Цей запит буде пересланий до окремої телеграм-групи спеціалістів з відповідного напряму конкретної громади. Далі вони зможуть оперативно відреагувати та надіслати повідомлення у відповідь або зателефонувати особі, яка запитувала. Важливо, що такий сервіс є цілодобовим і поставити питання чи залишити інше повідомлення можна у будь-який день 7 днів на тиждень. 

Кожна людина народжується зі здатністю протистояти стресу. Але зараз, в умовах агресивної російської війни, цей запас стійкості швидко виснажується. Тож контакти, поради та інші сервіси допоможуть підтримати свій психоемоційний стан,  відновити ресурс стійкості. 

Посилання на чат-бот: https://t.me/DOZ_ZODABot

Детальніше про чатбот у відео.