Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Майже 150 державних службовців прослухали тренінг МОМ із надання першої психологічної допомоги

Міністерство охорони здоров’я у співпраці з партнерами з Міжнародної організації з міграції (МОМ) провели для державних службовців серію з п’яти тренінгів із надання психологічної допомоги. Загальна кількість учасників становила 147 осіб. Навчання «Перша психологічна допомога та кризова інтервенція» відбулося у межах Всеукраїнської програми ментального здоров'я, ініційованої Оленою Зеленською.

«Турбота про психічне здоров'я українців є пріоритетом в діяльності Міністерства: цього вимагає війна, в якій ми живемо і від якої потерпаємо щодня. Але важливо розуміти, що психологічна підтримка це – не лише завдання для медичної спільноти, до неї можуть долучатися і люди інших професій. Тому ми постійно ініціюємо проведення подібних навчань. Впевнена, що держслужбовцям, які щоденною працею забезпечують функціонування державних механізмів і щодня спілкуються з великою кількістю людей у непростих життєвих обставинах, дуже потрібні такі знання», – наголосила заступниця міністра охорони здоров’я Ірина Микичак. 

Навчання пройшли працівники Національного агентства України з питань державної служби (НАДС). Більшість учасників тренінгу не мають відповідної освіти з психології. Колеги вчилися розпізнавати стрес, надавати першу психологічну допомогу собі та іншим, коректно реагувати на можливі кризові ситуації в спілкування. Кожен учасник мав змогу закріпити теоретичні знання за допомогою практичних вправ самодопомоги.

Кілька місяців тому подібний тренінг прослухали 130 операторів урядових «гарячих ліній».