Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Медичний канабіс
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
Контакти

Купую ліки за е-рецептом: топпитання, що виникають у пацієнтів

З квітня до звичного нам паперового рецепта додався сучасний електронний інструмент – е-рецепт. При цьому, нагадаємо, перелік рецептурних та безрецептурних препаратів залишився незмінним. До того ж паперовий рецепт, який діяв на рецептурні препарати, діятиме й надалі на час воєнного стану.  

Електронний рецепт не лише дозволяє отримати ліки в зручний та сучасний спосіб, але й сприяє більш ефективному лікуванню. Так, володіючи цифровими інструментами, лікар може мати доступ до вашої історії хвороб, враховувати дані про супутні захворювання пацієнта та ліки, які він приймає – для ефективного призначення лікування. А з часом лікарі також зможуть відстежувати результати та за потреби створювати план лікування.

Сьогодні ми відповімо на питання, які отримали від вас щодо використання е-рецепта

  1. Чи може фармацевт бачити в рецепті діагноз та іншу медичну інформацію про моє здоровʼя?

Ні, електронний рецепт не містить діагнозу та жодної іншої медичної інформації. Натомість е-рецепт містить лише інформацію про призначення. 

Тобто фармацевт під час погашення рецепта бачить виключно інформацію про рецепт, а саме: його номер, дату виписування та кінцеву дату дії, прізвище, ініціали та вік пацієнта, назву та кількість лікарського засобу, тривалість та спосіб застосування ліків тощо. 

  1. Який термін дії електронного рецепта?

Ви можете погасити електронний рецепт в аптеці протягом 10 днів (якщо це наркотичний (психотропний) лікарський засіб) або протягом 30 днів – для решти рецептурних ліків.

Термін дії вашого рецепта вказується в інформаційній довідці, яку лікар за потреби може вам надрукувати, або ж ви можете переглянути цю інформацію у кабінеті вашої медичної інформаційної системи (МІС).

  1. Чому я не отримав смс з номером та кодом погашення рецепта?

Така ситуація можлива з кількох причин. Наприклад, якщо за реєстрації в ЕСОЗ ви вказали неправильний номер телефону або ж з часом змінили його. У такому разі необхідно змінити метод автентифікації в ЕСОЗ. Це можна зробити, подавши заявку на зміну метода аутентифікації в ЕСОЗ через онлайн-форму на сайті НСЗУ. 

Інша причина – якщо за реєстрації ви обрали офлайн-метод автентифікації (тобто через документи). У такому разі лікар має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. Разом з тим ви можете змінити метод автентифікації, щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема і про рецепти) надходили на ваш телефон.

А в тому разі, якщо під час виписування рецепта у лікаря виникла затримка з відправкою смс, лікар може відправити вам повідомлення повторно.

Нагадуємо: якщо у вас є питання чи проблеми, повʼязані з електронним рецептом на рецептурні ліки, ви завжди можете звернутися на «гарячу лінію» за коротким номером 1677 (гілка «7»). Оператори підтримки проконсультують вас та допоможуть у вирішенні тих чи інших питань.