Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Контакт-центр МОЗ з питань COVID-19 опрацював понад 1 млн звернень

Національний контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з питань COVID-19 опрацював понад 1 млн звернень від громадян. 

“Тематика звернень громадян, з якими звертаються найчастіше, дуже часто змінюється, – пояснює Марія Карчевич, заступниця міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. – До прикладу, в осінньо-зимовий період найчастіше ми отримували звернення щодо роботи сімейних лікарів, на затримки з виконанням ПЛР-тестування. Далі найбільш запитуваною темою було зняття з самоізоляції та виїзду за кордон. У березні – тема вакцинації, а саме: яка вакцина ефективна, де і коли можна вакцинуватися”.

За словами Марії Карчевич, зараз громадян цікавить інформація про те, де можна вакцинуватися, яка вакцина у наявності, як отримати ковідний сертифікат.

До роботи проєкту залучено близько 30 адміністративних працівників. Це керівники груп операторів, менеджери управління якістю, тренери, рекрутери, проєктні менеджери, а також спеціалісти відділу технічної підтримки. Кількість операторів динамічно змінюється, у періоди пікового навантаження з громадянами спілкувалося 150 операторів. На сьогодні 100 операторів залучені до проєкту.

Оператори опрацьовують дзвінки, чати на сайті МОЗ та у соціальних мережах.