Конференція «Керівник закладу ПМД: школа розвитку»
11-13 вересня 2019 року у Києві для українських керівників закладів первинної медико-санітарної допомоги відбудеться триденний навчальний захід. Учасники конференції дізнаються, як розвивати клієнтський сервіс у закладах.
Хто може взяти участь
Участь у конференції можуть взяти активні керівники ЦПМСД, які запланували або вже розпочали роботу з підвищення якості клієнтського сервісу у закладах. Заповнення мотиваційної анкети обов'язкове. Кількість запланованих учасників - 50. Перевага у відборі надається закладам, які мають, за даними аналітики НСЗУ України, найбільший відсоток підписаних декларацій в області.
Також на заході будуть присутні лідери думок, експерти напрямку, представники МОЗ України, представники Національної Служби Здоров’я України.
Як взяти участь
Щоби взяти участь у відборі, необхідно заповнити форму: https://forms.gle/jLVLpScoYhfVGVhH6 до 14 серпня, 23:59.
Формат конференції
Під час заходу заплановані теоретичні та практичні заняття, панельні дискусії, залучення професійних експертів галузі. Формат передбачає екскурсії у медичні центри – лідери галузі, де з учасниками поділяться секретами успіху впровадження сервісу.
Керівники закладів отримають необхідні знання та інструменти для створення планів розвитку сервісу у своїх ЦПМСД.
Захід проводиться за підтримки спільного проекту Міністерства охорони здоров’я України та Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей».