Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Як змінити номер телефону в декларації?

Якщо у пацієнта змінився номер телефону, інформацію про це обов’язково потрібно оновити, адже правильно зазначений номер телефону – це не просто можливість для лікаря підтримувати з вами постійний зв’язок, саме на вказаний в декларації номер приходить, наприклад, СМС з номером рецепту і кодом підтвердження на «доступні ліки» або номер електронного направлення (про те, яку інформацію має містити рецепт на «доступні ліки» детальніше можна дізнатись тут, а про направлення під час дії воєнного стану – за посиланням).

Для цього необхідно звернутися до лікаря, з яким підписана декларація, з проханням внести зміни.

Якщо ж ви, з якихось причин, повністю втратили доступ до вказаного в декларації номеру телефону і не маєте, відповідно, можливості отримувати на нього смс з кодом підтвердження та проходити аутентификацію, то  змінити номер можна через електронну форму на сайті Національної служби здоровʼя України (НСЗУ) у розділі «Громадянам»

Щоб подати запит, потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, дату народження, ідентифікаційний номер, документ, що посвідчує особу, його серію та номер. А також накласти кваліфікований електронний підпис  (отримати його можна у Державній фіскальній службі, Казначействі, Приватбанку, у платних надавачів електронних довірчих послуг тощо).

За цим запитом пацієнта НСЗУ змінює налаштування, і з’являється можливість оновити номер телефону.

Щоби перевірити статус поданого запиту, використовуйте сервіс «Перевірка стану запиту» на сайті НСЗУ. 

Там потрібно ввести реєстраційний номер запиту. Збережіть його після подачі запиту.

Після того, як запит буде виконаний і метод аутентифікації, тобто попередній номер телефону анулюється, зверніться до лікаря, з яким уклали декларацію, й оновіть свій номер телефону.