Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Як створити call-центр в медичному закладі

Міністерство охорони здоров’я, Національна служба здоров'я України для покращення інформативності населення рекомендує створення ефективних та сучасних call-центрів в медичних закладах.

Проект "Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей" підтримує необхідність створення ефективних та сучасних call-центрів в медичних закладах.

Через загрозу епідемії COVID-19 кількість звернень від громадян за інформацією до Центрів первинної медико санітарної допомоги (ЦПМСД) та сімейних лікарів збільшилася в рази.

До Міністерство охорони здоров'я України та НСЗУ (Національної служби здоров'я України) звернулась компанія з волонтерською ініціативою забезпечення медичних закладів сучасним обладнанням та підключенням IP-телефонії безкоштовно на час епідемії коронавірусної інфекції в Україні.

14 квітня о 14.00 відбудеться безкоштовний вебінар для керівників/представників медичних закладів "Відкриття кол-центрів в умовах епідемії COVID-19".

З метою:

  • підтримки медичних закладів;
  • залучення громадян;
  • надання їм повної інформації щодо COVID-19 та алгоритму дій в сучасному телефонному форматі;

Створення кол-центрів та безкоштовне підключення до сучасної телефонії закладів первинної та спеціалізованої медичної допомоги

Попередня реєстрація за посиланням https://bit.ly/3b8hnIc