Як створити call-центр в медичному закладі
Міністерство охорони здоров’я, Національна служба здоров'я України для покращення інформативності населення рекомендує створення ефективних та сучасних call-центрів в медичних закладах.
Проект "Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей" підтримує необхідність створення ефективних та сучасних call-центрів в медичних закладах.
Через загрозу епідемії COVID-19 кількість звернень від громадян за інформацією до Центрів первинної медико санітарної допомоги (ЦПМСД) та сімейних лікарів збільшилася в рази.
До Міністерство охорони здоров'я України та НСЗУ (Національної служби здоров'я України) звернулась компанія з волонтерською ініціативою забезпечення медичних закладів сучасним обладнанням та підключенням IP-телефонії безкоштовно на час епідемії коронавірусної інфекції в Україні.
14 квітня о 14.00 відбудеться безкоштовний вебінар для керівників/представників медичних закладів "Відкриття кол-центрів в умовах епідемії COVID-19".
З метою:
- підтримки медичних закладів;
- залучення громадян;
- надання їм повної інформації щодо COVID-19 та алгоритму дій в сучасному телефонному форматі;
Створення кол-центрів та безкоштовне підключення до сучасної телефонії закладів первинної та спеціалізованої медичної допомоги
Попередня реєстрація за посиланням https://bit.ly/3b8hnIc