Як пацієнту змінити свій номер телефону, вказаний у декларації з лікарем
Змінити свій номер телефону, вказаний у декларації з лікарем, стало простіше. Відтепер звернутися в НСЗУ можна через онлайн форму на сайті Служби (розділ Громадянам, підрозділ Користувачам ЕСОЗ).
При поданні декларації пацієнт для автентифікації може обрати підтвердження за номером телефону. Саме на цей номер людина буде отримувати повідомлення з номером та кодом підтвердження електронного рецепту на лікарські засоби за програмою “Доступні ліки”. Водночас, пацієнт пізніше може змінити номер телефону.
Як змінити номер телефону у декларації:
- Зверніться до НСЗУ з запитом на зміну методу автентифікації. Відтепер це можна зробити за спрощеною процедурою - через онлайн форму на сайті НСЗУ (розділ Громадянам, підрозділ Користувачам ЕСОЗ) https://bit.ly/2XmbSxZ.
- За поданим запитом пацієнта Національна служба здоров'я України змінює налаштування (скидає позначення методу аутентифікації в електронній системі охорони здоров'я) і з’являється можливість оновити номер телефону.
- Протягом декількох днів після подання запиту чи пізніше прийдіть на прийом до свого лікаря та подайте нову декларацію з внесенням актуального номеру телефону пацієнта.
Докладніше читайте на сайті НСЗУ та дивіться відео. Також звертайтесь до контакт-центру НСЗУ за коротким номером 16-77.