Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Як отримати медичну допомогу, якщо сімейний лікар у відпустці

Якщо сімейний лікар тимчасово відсутній на робочому місці (лікарняний, відпустка тощо), керівництво медзакладу має подбати про заміну та призначити медика, який буде тимчасово виконувати функції відсутнього лікаря. 

Щоб пацієнти могли спланувати свій наступний візит до лікаря, про такі новини їх мають обов’язково попереджати. Це може бути повідомлення, розміщене  безпосередньо в лікарні або на вебсторінці закладу. Пацієнтів, які вже записані на прийом, можуть індивідуально інформувати в той чи інший спосіб. 

Лікар на тимчасовій заміні може надавати всі послуги, що входять до пакета первинної медичної допомоги. Зокрема, здійснювати огляд, проводити консультацію, виписувати електронне направлення на потрібні аналізи чи обстеження. А в разі необхідності – сформувати в електронній системі охорони здоров’я медичний висновок про тимчасову непрацездатність.

Якщо в пацієнта є план лікування, призначений на заміну лікар цього ж закладу може виписати йому електронний рецепт на ліки в рамках програми реімбурсації згідно з планом, який створив лікуючий лікар.

Якщо пацієнт все ж вирішив звернутися до іншого медзакладу для того, щоб створити новий е-рецепт на «доступні ліки», лікар цього закладу надішле запит на доступ до плану лікування. У такому разі пацієнт отримає смс з кодом підтвердження доступу та має повідомити його лікарю. Так лікар у межах цього плану лікування може виписувати електронні рецепти, направлення тощо.