Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Фахівці однієї з найкращих дитячих лікарень світу запропонували кроки для вдосконалення «ОХМАТДИТу»

За результатами тижневої роботи експерти авторитетної дитячої клініки «SickKids» запропонували шляхи оптимізації процесів та компетенцій в «ОХМАДИТі».

Протягом тижня делегація однієї із найпотужніших лікарень світу «SickKids» тісно співпрацювала з адміністрацією «ОХМАТДИТу», зустрічалася із десятьма найбільшими благодійними фондами та спонсорами, що впродовж багатьох років допомагають лікарні.

Канадські експерти  відзначили роботу медиків «ОХМАТДИТу»: лікарі відкриті до навчання і взаємодії і прагнуть зміцнювати рівень медицини в Україні.

Фахівці надали низку порад щодо фінансування закладу, його структури та регулювання внутрішніх процесів. Зокрема, канадські експерти радять зосередитися на:

  • створенні кабінету підтримки дітей та їх сімей, щоби вони почувалися максимально комфортно у лікарні. У канадській лікарні не лише пояснюють дітям та батькам, чого очікувати під час лікування, а й створюють ігрові кімнати для дітей, залучають клоунів тощо. У центрі уваги має бути пацієнт, його здоров’я і комфорт
  • прискоренні впровадження інформаційних технологій для електронного збору даних пацієнтів. У такій системі можна буде знайти усі потрібні медичні дані навіть через багато років після виписки
  • налагодженні тісної взаємодії лікарів різних галузей. Це допоможе швидко встановити діагноз і розпочати лікування
  • впровадженні централізованої структури управління якістю, чіткий розподіл на адміністративну роботу та клінічну. Це допоможе оптимізувати процеси у лікарні і вивільнити цінний лікарський час на роботу з пацієнтами
  • створенні пілотної програми, наприклад, для відділення нейрохірургії, для співпраці з управлінням по контролю ризиками та інфекційним контролем

Співпраця між лікарнями буде продовжуватись: найближчим часом «SickKids» та «ОХМАТДИТ» підпишуть меморандум про співпрацю. Для «ОХМАТДИТу» це відкриває можливості застосування найкращих міжнародних практик адміністрування лікарні та оптимізації внутрішніх процесів.