Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Електронний рецепт на антибіотики: комунікація пацієнта та лікаря

Електронний рецепт на антибіотики: комунікація пацієнта та лікаря

 

Під час виписування електронного рецепта на антибіотики в електронній системі охорони здоровʼя автоматично формується інформаційна довідка, яка наразі обов’язково надається пацієнтові в друкованому вигляді. 

Ця довідка містить як інформацію про призначення (МНН, дозування лікарського засобу, тривалість лікування тощо), так і інформацію про медичний заклад та лікаря, який виписав електронний рецепт. 

Серед такої інформації – контактні дані лікаря, зокрема номер телефону. Дані в цьому та інших полях довідки заповнюються системою автоматично з інформації, яку керівник закладу чи уповноважена особа вносять до ЕСОЗ під час реєстрації лікаря. 

Це один з факторів, що пришвидшує та спрощує роботу медичного працівника та дозволяє приділяти більше часу лікуванню пацієнта. 

Так, номер телефону слугує допоміжним каналом комунікації між лікарем та пацієнтом та вказується для того, аби пацієнт міг:

  • уточнити деталі сигнатури – особливостей та способу прийому лікарського засобу;
  • за потреби скоригувати дозування та тривалість прийому препарату;
  • повідомити про побічні наслідки прийому ліків тощо.

Саме тому під час візиту до лікаря важливо обговорити та узгодити робочий час, в який пацієнт може зателефонувати чи написати лікарю в месенджер та уточнити деталі щодо призначеного лікарського засобу. 

У разі, якщо  лікар виявив, що за реєстрації його як працівника закладу до системи було внесено його особистий номер телефону, але лікар не бажає поширювати свій особистий номер серед пацієнтів – рекомендуємо уповноваженій особі закладу внести зміни до відомостей про такі дані у системі та вказати робочий контактний телефон лікаря.