ЄДКІ
Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ) – основна форма атестації здобувачів галузі знань «22 Охорона здоров’я». Цей іспит впроваджено у 2019 році для забезпечення високого рівня підготовки медичних працівників та уніфікації стандартів їхньої освіти.
Основними засадами та принципами здійснення кваліфікаційного іспиту є:
- об’єктивність;
- прозорість і публічність;
- незалежність;
- нетерпимість до проявів корупції та хабарництва;
- інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір;
- обов’язковість;
- єдність методики оцінювання результатів.
I. Етапи та обов’язкові компоненти ЄДКІ для спеціальностей, з яких здійснюється прийом на навчання за ступенем магістра на основі повної загальної середньої освіти та ступеня молодшого спеціаліста, та для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст
Спеціальність | Етапи та обов’язкові компоненти кваліфікаційного іспиту | ||
перший етап (на третьому році навчання) | другий етап (на п’ятому році навчання) | другий етап (на шостому році навчання) | |
221 Стоматологія | КРОК 1; | КРОК 2; | |
222 Медицина | КРОК 1; | КРОК 2; | |
225 Медична психологія | КРОК 1; | КРОК 2 | |
226 Фармація, промислова фармація | КРОК 1; | КРОК 2 | |
228 Педіатрія | КРОК 1; міжнародний іспит з основ медицини (фундаментальні дисципліни); англійська мова професійного спрямування | КРОК 2; |
II. Етапи та обов’язкові компоненти ЄДКІ для спеціальностей, з яких здійснюється прийом на навчання за ступенем магістра на основі ступеня бакалавра
Спеціальність | Етапи та обов’язкові компоненти | |
перший етап (на другому році навчання) | ||
223 Медсестринство | КРОК 2 | |
224 Технології медичної діагностики та лікування | КРОК 2 | |
227 Фізична терапія, ерготерапія | КРОК 2; | |
229 Громадське здоров’я | КРОК 2 |
Іспит проводиться у стандартизованій формі, з використанням тестових завдань та практичних кейсів.
Результати іспиту є критерієм для визначення професійної придатності випускника і видачі диплома про вищу освіту.
Проходження ЄДКІ у сфері охорони здоров'я забезпечує єдині вимоги до рівня підготовки медичних фахівців, що є важливим для підвищення якості медичних послуг в Україні.