Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Медичний канабіс
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
Контакти

Наказ МОЗ України від 27.07.2018 № 1403 "Про затвердження Розподілу бланку «Листок непрацездатності», закупленого у централізованому порядку за кошти Державного бюджету України на 2018 рік"

Міністерство охорони здоровʼя

Наказ

від 27 липня 2018 № 1403

Про затвердження Розподілу бланку «Листок непрацездатності», закупленого у централізованому порядку за кошти Державного бюджету України на 2018 рік

 

Відповідно до абзацу 2 пункту 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 23-р «Про виготовлення бланків листка тимчасової непрацездатності», пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267, з метою раціонального та цільового використання бланку «Листок непрацездатності», закупленого у централізованому порядку за кошти Державного бюджету України на 2018 рік, за бюджетною програмою КПКВК 2301350 «Організація і регулювання діяльності установ та окремі заходи у системі охорони здоров’я» в частині «Забезпечення бланками листка тимчасової непрацездатності закладів охорони здоров’я»

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Розподіл бланку «Листок непрацездатності», закупленого у централізованому порядку за кошти Державного бюджету України на 2018 рік, за бюджетною програмою КПКВК 2301350 «Організація і регулювання діяльності установ та окремі заходи у системі охорони здоров’я» в частині «Забезпечення бланками листка тимчасової непрацездатності закладів охорони здоров’я» (далі - Розподіл), що додається.

 

2. Керівникам структурних підрозділів з питань охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), обласних державних адміністрацій забезпечити, у разі отримання бланку «Листок непрацездатності» (далі - бланк):

 

1) доведення у триденний термін до відома Дочірнього підприємства «Поліграфічний комбінат «Зоря» (м. Київ, вул. Лугова, 1-А, 04074, тел./факс (044) 260-65-01) у разі зміни затверджених у Розподілі переліку та адрес складів отримувачів бланку (закладів охорони здоров’я) їх уточнений перелік та адреси із зазначенням обсягу бланку в межах загальної кількості, затвердженої у Розподілі;

2) приймання-передачу бланку за кількістю − відповідно до Розподілу та товаросупровідних документів, а за якістю − відповідно до документів, що засвідчують його якість;

3) персональну відповідальність за збереження, цільове та раціональне використання бланку;

4) подання щомісяця до Міністерства охорони здоров’я України (Департамент з фінансово-економічних питань, бухгалтерського обліку та фінансової звітності) актів списання бланку у термін до 10 числа місяця, наступного за звітним.

 

3. Департаменту з фінансово-економічних питань, бухгалтерського обліку та фінансової звітності довести до керівників структурних підрозділів з питань охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), обласних державних адміністрацій вимоги щодо умов поставки бланку, передбачених у відповідних договорах про закупівлю товарів за державні кошти.

 

4. Керівнику Державного підприємства «Укрвакцина» МОЗ України» забезпечити зберігання нерозподілених залишків бланку.

 

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

В.о. Міністра У. СУПРУН