Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Медичний канабіс
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata e-Stock
Контакти

Безперервний професійний розвиток медичних працівників: досвід онлайн навчання на ресурсах Британського медичного журналу

З березня 2019 триває співпраця Міністерства охорони здоров’я України з Британським медичним журналом (BMJ) у контексті підтримки безперервного професійного розвитку медичних працівників в Україні. 

У рамках партнерства британські колеги надали доступ 4000 лікарів до навчання на онлайн ресурсах "BMJ Best Practice" («Кращі практики BMJ») та "BMJ Learning"(«Навчання з BMJ»).

 

Сьогодні знайомимо вас з досвідом онлайн навчання Анни Слинчук, лікаря загальної практики-сімейної медицини з міста Кам’янець-Подільського.

 

 

«В одній медичній групі колеги-лікарі обговорювали цікаві та корисні сайти для навчання. Тож дуже багато коментарів було про BMJ, і саме тому цей ресурс мене зацікавив. Я зареєструвалась і просто з захопленням почала проходити модулі. Я була вражена, наскільки доступно і цікаво було подано інформацію, а на наступний день я вже рекомендувала своїм колегам цей ресурс», - говорить Анна Слинчук. 

Серед навчальних тем, які виявилися найбільш важливими для лікарки, були модулі, які стосувалися вакцинації та дитячих інфекційних хвороб, зокрема кору. До слова, ця тема є однієї з найбільш запитуваних серед лікарів, які користуються ресурсом. Від початку використання ресурсів BMJ тема кору займає перше місце серед топ 10-ти тем, які вивчають медичні працівники на онлайн платформі (1687 переглядів ресурсу "BMJ Best Practice" та 664  завершених модулів «Кір: діагностика та лікування» ресурсу "BMJ Learning")

«Серед усіх модулів, з якими я ознайомилася, нецікавих не було взагалі, - говорить Анна. – Матеріал ілюструється наочними прикладами - фото, схемами, малюнками, тому засвоюється легко. Наприклад, інформацію модулю «Виразки в роті: практичний посібник з постановки діагнозу та лікування» та фото, що ілюстрували захворювання, я у повній мірі використала у своїй практиці  для диференційної діагностики виразок ротової порожнини деяких пацієнтів. Надзвичайно корисним виявився чіткий алгоритм дій з такими хворими». 

Станом на кінець липня 58% (2320 людей) від зареєстрованих на платформі лікарів завершили 21,682 модулі ресурсу "BMJ Learning" із загальним відсотком покращення знань – 35%.  Щодо "BMJ Best Practice", 51% (2040 людей) здійснили 25,645 переглядів ресурсу (з них - 10,144 англійською мовою).

Одним з основних бар’єрів у постійному професійному розвитку лікарі називають брак часу та ресурсів. 

«Не завжди вдається знайти час та пройти модуль до кінця в той же день, але це все врахували розробники платформи. Тому кожний модуль можна зупинити та продовжити в той момент, коли з`явиться вільна хвилинка. Зазвичай я виділяю приблизно годину-півтори на тиждень, відкладаю всі свої гаджети і вимикаю звук, щоб нічого не відволікало. Корисну інформацію або занотовую або роблю скрін екрану, який потім легко відшукати та використати при необхідності. Окрім цього, в роботі мені дуже допомагає мобільний додаток від BMJ: коли певна інформація забулась чи я сумніваюся у певному призначенні, це все з легкістю можна віднайти через пошук у додатку».

Нагадаємо, сертифікати за проходження курсів на BMJ будуть зараховані до освітнього портфоліо лікаря. Таким чином, лікарі можуть набирати необхідні для БПР (безперервного професійного розвитку) бали, навчаючись онлайн. БПР - це сучасний підхід до професійного вдосконалення лікаря. Замість формального навчання лікарі постійно розвивають свої компетенції. Про переваги БПР читайте тут: https://bit.ly/30BVs71

До 27 серпня триває опитування лікарів-користувачів навчальної онлайн платформи BMJ, тож ще сьогодні ви можете залишити свій відгук. Якщо ви користуєтесь цією навчальною платформою, допоможіть нам зрозуміти, яким чином можна допомогти вам бути активнішими на платформі та отримувати максимум переваг від підписки на навчальні модулі - заповніть анкету:  https://bit.ly/2Zu8yG6

Навчання на платформі BMJ підтримано в рамках спільного проекту МОЗ України та Світового банку «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей»