Якість
Рекомендації з побудови системи управління якістю в медичному закладі

Рекомендації з побудови системи управління якістю в медичному закладі розроблені на основі кращого міжнародного досвіду. Вони є своєрідним стандартом та охоплюють всі елементи управління якістю.
За кожним елементом наведені детальні твердження (вимоги) та приклади їх реалізації. Саме відповідність цим вимогам забезпечує ефективну роботу усієї системи управління якістю в медичному закладі. Багато прикладів можуть викликати здивування, опір та острах щодо неможливості впровадження деяких змін. І це нормально, комунальні медичні заклади України знаходяться на початку шляху до побудови ефективної системи управління якістю. Рекомендації є орієнтиром, який підкаже, які елементи системи якості є пріоритетними для розвитку окремого медичного закладу, та допоможе підвищити спроможність команди для впровадження кращих практик.
ПОСІБНИК "РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПОБУДОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ"
Зовнішня оцінка якості в медичному закладі

Процедура із зовнішньої оцінки якості в медичному закладі заснована на кращих практиках світових лідерів в охороні здоров’я та спрямована на налагодження безперервного і систематичного покращення якості. Наразі за матеріалами даної процедури медичні заклади можуть організувати і провести внутрішню оцінку якості самостійно. Для зручного використання додаємо окремо такі додатки для друку: плакати-запрошення для участі в електронному опитуванні та 4 опитувальники для пацієнтів і один - для персоналу.
ЗАВАНТАЖИТИ ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ
Інструменти самооцінки для медичних закладів

Інструменти самооцінки допомагають проаналізувати поточну ситуацію з управління та організації роботи, розглянути різні аспекти та процеси, і ініціювати дискусії щодо необхідних змін та розвитку.
Для закладів первинної (ПМД) та спеціалізованої (СМД) медичної допомоги розроблені окремі інструменти. Таким чином максимально враховано специфіку функціонування різних медичних закладів. В основу інструментів лягли провідні міжнародні практики організації та надання медичних послуг.
Інструменти покликані оцінити різні сфери діяльності закладу:
- Управління і лідерство (стилі та сприйняття);
- Людиноорієнтованість;
- Командна робота (горизонтальні зв’язки, співпраця, взаємодія);
- Внутрішня комунікація (помилки і зворотний зв'язок);
- Навчання і розвиток;
- Якість і безпека (політики, процедури);
- Умови роботи (задоволеність, стрес, оцінка досягнень).