Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Новини

Понад 34 млн українців отримують цифрові медичні послуги з допомогою електронної системи охорони здоров’я – Віктор Ляшко

10 січня 2022
545

Міністерство охорони здоров'я разом з ДП «Електронне здоров’я» у 2021 році реалізувало низку цифрових проєктів. 

«Електронна система охорони здоров'я, її розвиток та стабільна робота – один із головних пріоритетів Міністерства. Завдяки роботі системи у 2021 році маємо низку успішних проєктів. Серед них: запуск COVID-сертифікатів, е-лікарняні та можливість отримати інсуліни за програмою реімбурсації, пред’явивши лише електронний рецепт на ліки», – зазначив міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко.  

Про це говорили під час зустрічі команди eZdorovya з міністром охорони здоров’я Віктором Ляшко та профільною заступницею Марією Карчевич. ДП «Електронне здоров’я» забезпечило технічну підготовку для низки пацієнтських проєктів, які були запущені в системі охорони здоров’я минулоріч. Зокрема, мова йде про медичні висновки про тимчасову непрацездатність, модуль чутливих даних, електронний план лікування, електронний рецепт на інсуліни та препарати проти розладів психіки, епілепсії, розладів поведінки. 

«У 2022 році перед нами стоїть багато завдань та викликів, але головне з них, яке ми визначили, – забезпечення стабільної роботи ЕСОЗ при постійному збільшенні навантаження. Зокрема, це і реалізація проєктів технічного боргу, моніторинг працездатності центральної бази даних та медичних інформаційних систем, підвищення якості даних, кібербезпека та захист інформації тощо», – заявила заступниця міністра Марія Карчевич. 

Серед планів ДП «Електронне здоров’я» на 2022 рік, зокрема, продовження роботи з оновлення реєстрів. Наразі йдеться про модернізацію державних реєстрів лікарських засобів, медичних виробів, створення реєстрів харчових добавок та косметичних засобів. 

Окрім того, перед ДП «Електронне здоров’я» стоїть завдання — створити концепцію та технічні вимоги на розбудову телемедичної платформи. Аби пацієнти, які проживають у сільській та районній місцевості, могли отримувати медичні послуги віддалено у будь-якому куточку, за допомогою онлайн-сервісів.