Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Максим Степанов: У контакт-центрі МОЗ впроваджено сервіс віддалених консультацій лікарів 

Міністерство охорони здоров’я України запровадило новий сервіс надання віддалених консультацій через Національний контакт-центр із питань протидії поширенню COVID-19. Передбачається, що з часом перелік лікарів, які консультуватимуть громадян через контакт-центр, буде розширюватися. Про це під час щоденного брифінгу повідомив міністр охорони здоров’я Максим Степанов.

«Орієнтуючись на запити, які надходять до контакт-центру МОЗ, ми постійно розширюємо його можливості та перелік послуг, які можна отримати з допомогою наших операторів. Багато питань, які вже опрацював контакт-центр, було пов’язано з потребою громадян саме у медичних консультаціях. Через це з метою надання віддаленої консультативної допомоги МОЗ вирішило залучити до роботи у контакт-центрі медичних працівників», — заявив Міністр.

Максим Степанов зазначив, що наразі контакт-центром МОЗ вже надано більше 350 медичних консультацій. Планується, що після аналізу запитів буде збільшено кількість медичних працівників, залучених у віддалених консультаціях.

«Ситуації бувають різні — хтось немає сімейного лікаря, а хтось не може йому додзвонитися. Зараз у постійному режимі ми аналізуємо оброблені контакт-центром запити задля розширення переліку фахівців, які надаватимуть віддалені консультації. Наше головне завдання — надати ефективну, швидку та якісну допомогу всім, хто звернувся в контакт-центр МОЗ із питаннями щодо COVID-19», — підкреслив очільник МОЗ.

Нагадаємо, що контакт-центр із протидії поширенню COVID-19 Міністерства охорони здоров’я України працює за єдиним безкоштовним номером 0-800-60-20-19 з 2 листопада 2020 року. З початку роботи за номером уже звернулося майже 100 тисяч громадян.