Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Медичним працівникам

Категорії

Безперервний професійний розвиток: як ресурси BMJ допомагають лікарям вдосконалювати свої компетенції

14 серпня 2019
6757

Чотири тисячі лікарів отримали доступ до використання навчальних онлайн ресурсів Британського медичного журналу "BMJ Best Practice" («Кращі практики BMJ») та "BMJ Learning"(«Навчання з BMJ») у 2019 році. Українські медики мають можливість навчатися за світовими стандартами лікування і застосувати отримані найактуальніші знання з медицини у роботі зі своїми пацієнтами. Серед областей- лідерів по кількості лікарів, які найактивніше використовують переваги такого навчання - Миколаївська, Тернопільська та Вінницька. 

Сертифікати за проходження курсів на BMJ будуть зараховані до освітнього портфоліо лікаря. Таким чином лікарі можуть набирати необхідні для БПР (безперервного професійного розвитку) бали, навчаючись онлайн. БПР - це сучасний підхід до професійного вдосконалення лікаря. Замість формального навчання лікарі постійно розвивають свої компетенції відповідно до власних професійних потреб. Про переваги БПР читайте тут.

Реєстрація лікарів на онлайн платформі Британського медичного журналу (BMJ) завершилася наприкінці липня. Чверть зареєстрованих лікарів вже пройшли від одного до п’яти навчальних модулів та отримали  сертифікати. 

Середній рівень покращення знань (співвідношення рівня знань перед та після проходження навчання) складає 34%, що є доволі високим показником.

Серед учасників он-лайн навчання є і «чемпіони», які пройшли більше 14-ти модулів (520 медичних працівників)! У липні областями-лідерами по кількості «чемпіонів» навчання стали Миколаївська (61%), Тернопільська (26%) та Вінницька (22%).

Однією з таких лікарів-«чемпіонів» є Неля Мягка, кандидат медичних наук, лікар-педіатр, завідуюча педіатричним відділенням Київської міської дитячої клінічної лікарні №2.

Неля зазначає, що навчання на платформі є надзвичайно популярним серед лікарів закладу, де вона працює: «З 70-ти лікарів до навчання на платформі долучилися 31. Переважно це - педіатри, неонатологи та реаніматологи. Є серед нас і такі, хто мають «срібні» та «золоті» сертифікати. Оскільки ми є базою заочної інтернатури, на навчання зареєструвалися 15 інтернів. Ми маємо постійний доступ до оновлених клінічних протоколів по бронхолегеневій патології, алергології, сечовидільній системі, кардіології та отоларингології. На основі матеріалів ресурсів BMJ підготували інформацію для батьків по вакцинації, грипу, кору, антибіотикотерапії, лихоманці, невідкладних станах. Ми можемо консультувати по суміжних питаннях. Уже зараз ми бачимо, як змінюється спілкування з батьками пацієнтів: ми стали більш відкритими, емпатичними. Навчання на платформі дає наснагу та мотивує!» 

Доступ до навчальних ресурсів Британського медичного журналу - це доступ до більше ніж 1000 медичних тем. Їхнє вивчення базується на розгляді теоретичного матеріалу (доступ до міжнародних клінічних протоколів) та вивченні клінічних випадків. 

До 27 серпня триває опитування лікарів-користувачів навчальної онлайн платформи BMJ. Якщо ви користуєтесь цією навчальною платформою, допоможіть нам зрозуміти, яким чином можна допомогти вам бути активнішими на платформі та отримувати максимум переваг від підписки на навчальні модулі - заповніть анкету: https://forms.gle/xaTQHemPJkB4gsLg8.

Термін дії ліцензії на навчання триває до березня 2020 року. За результатами навчання на платформі буде прийматися рішення щодо подальших можливостей для інших лікарів України.

Нагадаємо, Міністерство підписало угоду про співпрацю з навчальною платформою Британського медичного журналу у рамках спільного проекту МОЗ України та Світового Банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей».