Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Оголошення щодо електронного звернення

Категорії

До уваги громадян України 

  

У зв'язку з набранням чинності 28 жовтня 2015 Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції", яким передбачено, що письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення), МОЗ України внесені Зміни до Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві охорони здоров'я України, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09 квітня 2014 року № 253, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 07 травня 2014 року за № 482/25259. 

 

Зазначені Зміни затверджені наказом МОЗ України від 01.10.2015 № 638 "Про внесення змін до Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві охорони здоров'я України", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2015 року за № 1269/27714, набрали чинності 13 листопада 2015 року, та наказом МОЗ України від 08 квітня 2016 року № 328 "Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 09 квітня 2014 року № 253", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 квітня 2016 року за № 626/28756, набрали чинності 27 травня 2016 року. 

 

Згідно зі Змінами електронні звернення до МОЗ України надсилаються на електронну адресу [email protected] або заповнюються в електронній формі, яка розміщена на офіційному веб-сайті МОЗ України

 

Вимоги до звернення, у тому числі електронного, визначені статтею 5 Закону України "Про звернення громадян". 

 

Додатково надаємо рекомендації щодо оформлення та подання електронного звернення до МОЗ України 

 

- У зверненні необхідно обов'язково зазначити повні реквізити заявника (прізвище, ім'я, по батькові, поштову адресу (поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира), чітко і зрозуміло викласти зміст порушеного питання. 

 

- Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним структурним підрозділом та надання відповіді заявнику. Пропонується зазначати дані українською мовою відповідно до офіційного документа, що засвідчує особу заявника. 

 

- Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. 

 

- Надання достовірної інформації є необхідною умовою для компетентного розгляду звернення. 

 

- Без зазначення обов'язкової інформації не буде можливості провести реєстрацію звернення. 

 

- Відповідь на звернення може надаватися електронною поштою, у разі наявності у зверненні відповідного прохання та електронної адреси. Відповіді на звернення не надсилаються на поштові скриньки розміщені на інформаційному ресурсі в доменній зоні .RU

 

Увага! Звернення не приймається до розгляду, якщо: 

 

- порушене у зверненні питання не належить до компетенції МОЗ України; 

 

- звернення оформлено з порушенням статті 5 Закону України "Про звернення громадян"; 

 

- звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі. 

 

Звернення, надіслане наприкінці робочого дня (після 17-00) або у позаробочий час, буде прийнято до розгляду у наступний після його надходження робочий день. 

 

Начальник Управління 
організаційного та документального 
забезпечення


І. ВЕЛИЧКО