Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

За підтримки МОЗ відбувся тренінг із надання першої психологічної допомоги для держслужбовців

13 січня 26 працівників Національного агентства України з питань державної служби (НАДС) взяли участь у навчальному тренінгу з надання психологічної допомоги «Перша психологічна допомога та кризова інтервенція». Навчання відбулося за підтримки Міністерства охорони здоров’я України в межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською. Тренінг в режимі онлайн провели спеціалісти Міжнародної організації з міграції. 

Участь у заході взяла голова НАДС Наталія Алюшина: «Те, що ми зараз перебуваємо в серйозному кризовому стані – це факт. Проте ми навчилися жити в кризових умовах, ми адаптовані. Але щоби зберегти цю міцність, ми маємо вміти подбати про себе, своїх близьких і колег. Ми уже пройшли кілька подібних навчань, крім того, запозичували досвід інших країн, які пережили військову агресію. Ми працюємо для людей, ми – про людей, тому дуже важливо дбати про своє психічне здоров’я. Впевнена, нові практики і компетентності, яких ми набуватимемо, стануть нашою звичкою».

Учасники тренінгу, які здебільшого не мають психологічної освіти, навчалися надважливих навичок: наданню першої психологічної допомоги собі та іншим, реагуванню на кризові ситуації, прослухали теоретичну інформацію та навчилися допоміжних практичних вправ.

Заплановано проведення ще трьох подібних тренінгів для 75 учасників – державних службовців.

Нагадаємо, раніше подібний тренінг прослухали 130 операторів урядових «гарячих ліній».