Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Уряд підтримав ініціативу міністра Віктора Ляшка виділити кошти на рекламу вакцинації

Сьогодні Уряд схвалив постанову про необхідність виділення 25 млн грн з бюджету на підсилення інформаційної кампанії щодо вакцинації від COVID-19 на телебаченні. Гроші будуть передані в розпорядження профільному відомству — Міністерству культури та інформаційної політики. Міністерство охорони здоров’я координуватиме розробку самого контенту. Про це повідомив міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко за результатами засідання Кабміну. 

“Вдячний Уряду за підтримку моєї ініціативи для промоції вакцинації на телебаченні, адже реклами в межах соціальної квоти — недостатньо для масового інформування українців.  Тому сьогодні ми інвестуємо в рекламу, аби ще раз пояснити та переконати українців захищати себе від коронавірусу саме завдяки вакцинації”, - пояснив міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко. 

Він додав, що наразі спеціалізована допомога при COVID-19 надається в 307 лікарнях, в яких задіяно понад 47 тис. ліжок. З 1 жовтня, реагуючи на зростання захворюваності на COVID-19, ліжковий фонд було збільшено на 3648 одиниць. Крім того, в областях закупили та отримали 14 790 кисневих концентраторів, 161 комп’ютерний томограф та 148 рентген-апаратів. Урядом виділено ще одну додаткову субвенцію на удосконалення систем киснепостачання лікарень. 

Нагадаємо, з березня по серпень 2021 року на телебаченні розміщено 6 відеороликів з інформацією про вакцинацію від COVID-19 у межах соціальної квоти та партнерства. За даними Nielsen Ukraine, за цей час тема вакцинації охопила 19,3 млн або 71% ТВ-аудиторії українців старших 18 років.

Окрім оперативного інформування на офіційних каналах МОЗ, запущено кілька інформаційних кампаній з використанням зовнішньої реклами, розміщенням матеріалів у точка дотику з громадянами, онлайн-промо та партнерствами. Серед таких кампаній «Вакцинація — єдиний спосіб захистити себе від COVID-19» про етапність та принципи вакцинальної кампанії (весна 2021), «Захищені» з історіями людей, які вакцинувались (літо-осінь 2021) та «Час вакцинуватись» про центри масової вакцинації (літо 2021). Розробку та імплементацію інформаційних кампаній підтримують міжнародні донори, серед яких Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), Всесвітня організація охорони здоров’я, Європейський Союз, Світовий Банк, уряд Швейцарії, Червоний Хрест та ін.  

Зі стартом вакцинації від COVID-19, у лютому 2021 року створений Комунікаційний центр вакцинації від COVID-19, який щоденно інформує українців про особливості та перебіг вакцинальної кампанії.

Зараз в Україні наявні понад 11 млн доз різних вакцин від COVID-19  — обирайте з-поміж них та вакцинуйтесь якомога швидше. Чим більше українців отримують щеплення, тим менше людей тяжко хворітимуть та потраплятимуть до реанімації.  

У зоні найвищого ризику важкого перебігу та смерті від COVID-19 люди старші 60 років, люди із супутніми захворюваннями, як-от цукровий діабет, серцево-судинні, онкологічні хвороби та ті, хто щоденно контактує з великою кількістю людей, наприклад медики, освітяни, соцпрацівники, працівники державних органів.