Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Медичний канабіс
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
Контакти

Розвиток фармацевтичного ринку та популяризація медичного туризму – МОЗ та Торгово-промислова палата поглиблюють співпрацю

Український фармацевтичний ринок постійно розвивається і за кількістю продукції та якістю може конкурувати з іноземними компаніями. МОЗ посилює співпрацю з Торгово-промисловою палатою України (ТПП), що надасть нові інструменти для подальшого розвитку вітчизняної фармгалузі.

Це ще один крок до розширення можливостей українських фармвиробників на світовому фармацевтичному ринку. 

Про це йшлося під час зустрічі міністра охорони здоров’я Віктора Ляшка з представниками української Торгово-промислової палати.

Зокрема, ТПП готова надати консультативну та організаційну підтримку для МОЗ щодо налагодження співпраці з іноземними фармацевтичними партнерами – як приватними компаніями та корпораціями, так і загальнодержавними установами.

Також мова була про перспективу просування України як медичного туристичного напряму, звісно, в післявоєнний період. Однак фундамент для розвитку медичного туризму необхідно закладати вже зараз. Адже медичний туризм продовжує розширюватись і стрімко набирати обертів. Близько 50 млн людей у світі щорічно виїжджають за межі своєї країни, щоб отримати медичні послуги.

«Наше завдання – зробити так, щоб рейтинг українського лікаря був набагато вище середнього. Щоб іноземці знали, що у випадку проблем зі здоров’ям, вони можуть їхати в Україну. Зрозуміло, що це складно робити зараз, через війну та відсутнє авіасполучення, але ми маємо використати цей час на промоцію галузі на міжнародному рівні. Золоті руки українських лікарів та конкурентна вартість послуг можуть зробити Україну Меккою медичного туризму. Однак найперше ми маємо підвищити якість послуг для громадян України», – зауважив Віктор Ляшко.

До початку пандемії та повномасштабної війни впродовж року на лікування до України приїжджали близько 60 тисяч пацієнтів-іноземців. У середньому, кожен пацієнт витрачав на лікування 2,8 тисячі доларів. 

З урахуванням супутніх видатків пацієнтів, це призведе також і до економічного зростання галузі та збільшення інвестиційної привабливості регіону.

Напрямами-лідерами у медичному туризмі України є репродукція, неврологія, реабілітація, пластична хірургія, офтальмологія, стоматологія, клітинна терапія та деякі напрями хірургії.