Можливості БПР: конкурс на участь у тренінгу для медичних працівників від Україно-швейцарського проєкту "Розвиток медичної освіти"
Участь у конкурсі на опанування нової професійної ролі фасилітатора-промоутера Груп рівних можуть взяти сімейні лікарі, медичні сестри, управлінці закладів охорони здоров’я, які працюють на первинці у пілотних регіонах проєкту у Житомирській, Рівненській, Львівській, Тернопільській, Чернівецькій і Харківській областях.
Дедлайн подачі заявок до 25 лютого 2020 року. Заповнити аплікаційну форму можна за посиланням: https://cutt.ly/jrANSfh
Відбір учасників відбуватиметься на конкурсній основі. Результати відбору будуть повідомлені до 4 березня 2020 року.
Перший тренінг фасилітаторів відбудеться 31 березня-2 квітня 2020 року у Києві. Наступний – восени 2020 року.
Групи рівних – це регулярні зустрічі лікарів, або медичних сестер та братів, або управлінців закладів охорони здоров'я з колегами, на яких можна розібрати складні випадки лікування, обмінятися досвідом управління закладом охорони здоров’я, обговорити досягнення, специфіку й особливості професії. Такі зустрічі сприятимуть професійному розвитку, посилять горизонтальні професійні зв'язки із колегами, засновані на довірі.
Що дає участь у групах рівних
- Бали безперервного професійного розвитку й власне безперервний професійний розвиток
- Можливість отримувати сучасні знання і досвід
- Можливість отримувати й розвивати нові навички
- Знайомства з активними, вмотивованими колегами
Вимоги до кандидатів у фасилітатори Груп рівних
- Володіння лідерськими якостями, ініціативність і готовність розвивати інноваційні підходи
- Вмотивованість та здатність мотивувати інших і залучати їх до участі у заходах
- Вміння працювати у команді, чути думки інших та поважати колег
- Здатність приймати своєчасні та виважені рішення
- Вміння вирішувати конфліктні ситуації, шукати консенсус і займати нейтральну позицію
- Володіння базовими навичками комунікації і прагнення розвивати їх в подальшому
- Вміння планувати час і використовувати його належним чином
- Розуміння важливості навчання, безперервного професійного розвитку і здатність власним досвідом демонструвати прихильність цій позиції
- Бажаними також є розуміння принципів організації групи і групової динаміки, а також вміння виражати емпатію.