Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Комітет ВР з питань охорони здоров’я та МОЗ України мають єдину позицію щодо законопроекту про автономізацію медзакладів

Профільний парламентський комітет з питань охорони здоров’я погодив до другого читання фінальний текст законопроекту щодо автономізації медичних закладів. Він цілком відповідає позиції МОЗ. Про це зазначив заступник міністра охорони здоров’я Павло Ковтонюк за підсумками засідання Комітету ВР з питань охорони здоров’я.

«Це гарний приклад того, як налагоджується співпраця Комітету та МОЗ. Ми маємо надію, що багатостраждальний закон зусиллями наших депутатів нарешті буде ухвалений до кінця року», – зазначив Ковтонюк.

Він нагадав, що законопроект був проголосований в першому читанні і відправлений на доопрацювання. За словами заступника міністра, МОЗ відстоювало 2 принципових питання: «По-перше, для нас важливим було визначення терміну реалізації закону - кінець 2018 року, - який би стимулював медзаклади здійснювати реорганізацію та перетворюватися на комунальні некомерційні підприємства. По-друге, МОЗ підтримало висновок Головного науково-експертного управління ВР щодо необхідності визначення терміну «медична послуга». На сьогоднішньому засіданні комітету обидва цих положення були враховані в тій редакції, яку підтримує МОЗ».

Нагадаємо, основною метою законопроекту («Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань охорони здоров'я» №2309 а-д) є реформування організаційно-правового статусу закладів охорони здоров’я та їх фінансування.

Документом встановлюється спрощений порядок реорганізації закладів охорони здоров’я – державних та комунальних установ у казенні підприємства та комунальні некомерційні підприємства, зокрема, порядок переоформлення ліцензій, інших дозвільних документів. Крім того, встановлюється низка стимулів, в тому числі фінансових, для реорганізації закладів охорони здоров’я – державних та комунальних установ у казенні підприємства та комунальні некомерційні підприємства. При цьому у відповідності до статті 49 Конституції України наявна мережа державних та комунальних закладів охорони здоров’я не може бути скорочена. Відповідно, згідно із законопроектом державні та комунальні заклади охорони здоров’я будуть залишатись у державній та комунальній власності та не будуть підлягати приватизації.