Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Керівництво Стратегія Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Медичний канабіс
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
Контакти

Як підписати декларацію з пацієнтом у системі “Електронне здоров’я”: інструкція для медпрацівників

Розпочати процес підписання декларацій можна після підключення медзакладу до електронної системи охорони здоров’я. Передусім зареєструватись має лікар, медсестра чи інший працівник медзакладу, який вноситиме дані пацієнтів у систему “Електронне здоров’я”. Після цієї одноразової реєстрації, можна розпочинати підписання декларацій. Розказуємо покроково, як це робити.

Крок 1. Реєстрація лікаря, медсестри чи іншого працівника медзакладу, який вноситиме дані в декларації

Щоб почати реєстрацію необхідно мати:

  • електронний цифровий підпис (ЕЦП) працівника медзакладу;
  • робочу адресу електронної пошти.

Як зареєструватись:

  • Перейдіть за посиланням у запрошенні до системи eHealth, що прийде на вашу робочу електронну адресу;
  • Після створення власного паролю пройдіть ідентифікацію за допомогою ЕЦП
  • після створення власного паролю пройдіть ідентифікацію за допомогою ЕЦП
  • Затвердіть власний обліковий запис користувача (після створення власного паролю пройдіть ідентифікацію за допомогою ЕЦП).

Тепер ви - представник закладу, який зареєстрований в системі та може укладати декларації з пацієнтами.

 

Крок 2. Реєстрація пацієнта

  • В медичній інформаційній системі перейти до підписання Декларацій з пацієнтами.
  • Ввести дані пацієнта у електронну форму Декларації (реєстрація проходить виключно в електронній формі).

Вам потрібно отримати від пацієнта паспорт, ідентифікаційний код та номер телефону.  

  • Внести номер телефону пацієнта. Після цього на вказаний номер телефону пацієнт отримає код у СМС-повідомленні. Введіть цей код в систему.
  • Зберегти копії документів пацієнта (скан\фото або паперова версія).
  • Роздрукувати заповнену Декларацію у двох примірниках один – пацієнту, один – лікарю.
  • Надати Декларацію для перевірки введених даних пацієнту та підписання.
  • Накласти власний ЕЦП працівника медичного закладу на електронну форму Декларації як підтвердження її підписання

 

Хто може підписувати декларації з пацієнтами

Підписувати декларації з пацієнтами може не лише лікар. Щоби зекономити час лікаря в системі доступна роль “Уповноважена особа”. Цією особою може бути працівник реєстратури або медсестра. Маючи власний ЕЦП працівника закладу, Уповноважена особа також може реєструвати декларації з пацієнтами за сценарієм, що описано вище. У такому випадку пацієнту просто необхідно назвати ім’я лікаря, якого він хоче обрати.

Пацієнт не мусите обирати лікаря за місцем прописки чи проживання. Ці та інші правила чітко окреслені в Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, затвердженому наказом МОЗ України.

Інший важливий документ – Порядок надання первинної медичної допомоги – дає чіткий перелік  послуг, які надаватиме терапевт, педіатр і сімейний лікар, вводить сервісні вимоги для медзакладів «первинки», і  формує нову культуру взаємодії лікаря і пацієнта.