Як буде впроваджуватись інформаційна кампанія на підтримку медреформи
МОЗ запросив представників прес-служб з усієї України, щоб презентували інформаційну кампанію на підтримку медичної реформи та обговорити залучення регіонів до її впровадження на місцях.
У Києві відбувся семінар «Впровадження інформаційної кампанії на підтримку медичної реформи». Експерти з комунікацій МОЗ презентували план інформаційної кампанії «Лікар для кожної сім’ї» та обговорили з учасниками семінару як організувати кампанію в цілому на місцях.
Фахівці з регіонів проявили зацікавленість у впровадженні реформи, адже кожен розуміє: успіх реформи залежить від її впровадження на місцях. Участь в роботі взяли керівники прес-служб обласних адміністрацій, департаментів охорони здоров’я, районів та міст.
Важливим етапом реформи є процес автономізації медзакладів. Тут велику роль відіграє місцева влада. Вплинути на цей процес може громадськість, задача ж прес-служб і ЗМІ – моніторити перетворення закладів охорони здоров’я з комунальних закладів на комунальні некомерційні підприємства, адже це є одною з основних умов входження закладу в реформу.
Окремий блок - комунікації електронної системи охорони здоров’я. Це ще одна ключова тема комунікаційної кампанії, адже для того, щоб заклад міг почати з квітня укладати Декларації з пацієнтами, він має бути підключений до системи «Електронне здоров’я». Про таку можливість повідомлятиме наклейка на дверях закладу «Тут можна обрати свого лікаря».
Представники прес-служб разом з фахівцями МОЗ напрацювали регіональні плани на підтримку інформаційної кампанії на підтримку медреформи.
Крім того, фахівці Центру громадського здоров’я МОЗ України та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні представили національні плани з громадського здоров’я та поділилися напрацюваннями з комунікації вакцинації.
Семінар проведено за підтримки проекту USAID «Реформа ВІЛ-послуг у дії», компонент підтримки медичної реформи