Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Гаряча лінія МОЗ
0800 505 201
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

#Антифейк МОЗ України щодо ліквідації в Києві невідкладної допомоги

Останнім часом у соцмережах активно поширюється фейк, що з 1 вересня в Києві закриваються пункти невідкладної допомоги, внаслідок чого кияни будуть позбавлені можливості викликати бригаду “невідкладки”, а “швидка” на їхні виклики не виїжджатиме. Такі твердження - брехня та провокація!

1. Кожен, хто потребує медичної допомоги, отримає її вчасно, в необхідному обсязі та з належним рівнем якості. Будь-які твердження про те, що українців позбавлять медичної допомоги у зв’язку з трансформацією системи охорони здоров’я, є безпідставною і свідомою провокацією, спрямованою на підвищення напруги у суспільстві.

2. З 1 вересня 2018 року всі бригади невідкладної медичної допомоги Києва переходять у підпорядкування Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф м. Києва. Звернутись за екстреною та невідкладною медичною допомогою кияни тепер можуть за єдиним номером 103, тобто записувати та запам’ятовувати старі 7-значні номери районних станцій невідкладної допомоги немає потреби. За номером 103 всі звернення прийматимуть кваліфіковані диспетчери Центру. Використовуючи сучасні протоколи, вони визначають, яку саме бригаду – екстреної чи невідкладної допомоги – слід направити до пацієнта. Нова система також створює можливість контролю кожного звернення  вже на етапі його отримання. Адже в Центрі екстреної медичної допомоги ведеться аудіозапис всіх розмов із диспетчером, а номер абонента автоматично ідентифікується. У випадку, якщо кияни скаржитимуться, наприклад, на некоректність спілкування чи відмову в прийнятті виклику, аудіозапис допоможе розібратись у конкретній ситуації та не допускати таких випадків у майбутньому.

3. Як і всі українці,  кияни також можуть звертатись за медичною допомогою до сімейних лікарів, терапевтів та педіатрів, з якими вони підписали декларації. Консультація фахівця, який добре знає стан здоров’я свого пацієнта, буде більш ефективною, аніж звернення до “швидкої”, якщо йдеться про загострення хронічних хвороб або інші ситуації, коли немає безпосередньої загрози життю та здоров’ю людини.

Нагадуємо, що обрати лікаря первинної медичної допомоги - терапевта, педіатра чи сімейного лікаря - та підписати з ним декларацію можна незалежно від місця реєстрації, у будь-якому Центрі первинної медико-санітарної допомоги: Як обрати лікаря.