Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Новини

За останні пів року Україна отримала телемедичну гуманітарну допомогу на понад 1,5 млн доларів

19 листопада 2022
1854

Медична сфера України отримує від партнерів не лише медичне обладнання, санітарний транспорт та лікарські препарати, а й пропозиції щодо використання телемедичних рішень, які покращують доступ пацієнтів до кваліфікованої медичної допомоги в умовах воєнного стану і надають можливості отримати консультації від кращих спеціалістів світу. 

Так, міжнародні IT-компанії надають уже готові сучасні інформаційні рішення, які застосовуються для надання медичної допомоги з використанням телемедичних сервісів.

Ці сервіси вже були успішно інтегровані в роботу медичних закладів України та забезпечують проведення телемедичних консультувань з вибухо-вогнепальних травм, опікових травм, а також єдину консультативну мережу з використанням пристроїв віртуальної присутності,  віртуальної операційної. 

У межах роботи телемедичного напряму запроваджено 7 проєктів надання медичної допомоги із застосуванням 5 телемедичних платформ. Сумарна вартість наданої на сьогодні допомоги в напрямі телемедицини, а саме: програмного забезпечення, ліцензій та пристроїв, складає понад 1,5 млн доларів.

Медичним закладам України було передано 326 телемедичних пристроїв, серед яких системи Teledoc Health, KTG Sigmafon, телемедичні планшети від Microsoft тощо. Також нещодавно Україна отримала 20 медичних роботів «Homedoctor» від іспанської неурядової громадської організації «Help to Ukraine».

«Телемедицина відкриває нові перспективи в практичній діяльності лікарів. В умовах воєнного стану це особливо важливо, адже консультативні можливості дозволяють кращим медичним спеціалістам рятувати життя навіть попри обмежений доступ українців до медичної допомоги», – зазначає заступниця міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.

За цей час до використання телемедичних рішень були залучені понад 200 закладів охорони здоров'я, щонайменше 700 користувачів, а також проведено близько 600 навчальних сесій та понад 1000 телеконсультацій  та технічних взаємодій.