Збільшити шрифт
Змінити на синій
Змінити на чорно-білий

Новини

Визначено переможця на посаду директора Центру тестування при МОЗ України

31 жовтня 2019
1090

28 жовтня закінчився конкурс на  посаду директора "Центр тестування" при Міністерстві охорони здоров'я України". Переможцем конкурсу стала  Леся Олійник. 

Обрання директора центру тестування при МОЗ України є важливим для продовження реформи медичної освіти в Україні і забезпечення проведення прозорих та справедливих іспитів для майбутніх лікарів і фармацевтів.  

Головна мета організації - наближення стандартів підготовки фахівців сфери охорони здоров’я до світових. Впровадження нової системи державної атестації студентів-медиків сприятиме тому, що українські лікарі здобудуть знання високого рівня, а українські пацієнти завжди зможуть отримати компетентну медичну допомогу.

Леся Олійник - кандидат економічних наук, доцент. Має 25 років педагогічного та 15 управлінського досвіду. Дотепер працювала  начальником відділу контролю за діяльністю закладів вищої освіти  департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих Державної служби якості освіти України.

“Центр тестування при МОЗ України не має бути карально-наглядовим органом, що лише визначає рівень компетентні студентів, а навпаки він має дати студентам можливість навчатися відповідно до сучасних вимог медицини.

Центр має стати  керманичем системи,  яка акумулює, аналізує, оцінює результати якості освіти та є драйвером стратегії покращення якості української медичної освіти” - зазначила Леся Олійник.

З лютого 2019 року Центр тестування при МОЗ України не мав директора, тому перед новим керівником постає багато викликів. Більшість нагальних завдань стосуються адміністрування єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ), а саме:

  •  підготовка та проведення на належному рівні всіх компонентів ЄДКІ;
  • професійна підготовка прокторів; 
  • оновлення банку тестових питань для іспитів КРОК

Нагадуємо, що Центр тестування при МОЗ Україна проєктує, розробляє та готує тести, які використовуються для оцінювання знань і вмінь студентів та діагностики якості навчального процесу, а також адмініструє проведення Міжнародного іспиту з основ медицини. Це дає можливість забезпечувати неупереджену оцінку якості результатів навчання фахівців сфери охорони здоров’я.