Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Налаштування доступності
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Про міністерство
Стратегія Керівництво Положення про міністерство Міжнародні партнери Очищення влади Внутрішній аудит
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Безоплатна правнича допомога Опитування Створення безбар`єрного простору Медичний канабіс Військово-лікарські комісії МСЕК Протидія COVID-19
Медичним працівникам
Освіта
Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
Е-здоров'я
e-Stock Електронна інтегрована система спостереження за захворюваннями (ЕЛІССЗ) Система Meddata
Контакти

Олександр Данилюк: Такого виду допомоги як невідкладна не існує

Керівник експертної групи з питань надання екстреної медичної допомоги Директорату медичних послуг МОЗ України Олександр Данилюк в інтерв’ю для VoxUkraine про пілотний проєкт з розвитку екстреної медичної допомоги, невідкладку медичну допомогу та як зменшити час на виклик швидкої.

Для пілотного проєкту обрали шість регіонів, які найуспішніше впровадили реформу первинної ланки та були спроможними взяти участь у співфінансуванні. Пілотний проєкт має кілька складових:

1) покриття усієї території України центральними оперативно-диспетчерськими службами;

2) створення навчально-тренувальних відділів;

3) автомобілі екстреної меддопомоги.

У бюджеті на 2020 рік закладене продовження реформи, і проєкт пошириться на інші 19 регіонів.

6 мільйонів непрофільних викликів – дуже дороге задоволення для платників податків. Це складна комунікаційна проблема. Кожному слід пояснити: якщо підвищилась температура та болить горло – це не причина телефонувати 103 і викликати «швидку»,” - розповідає Олександр Данилюк

 

Трансформація охорони здоров’я почалася з первинної ланки, щоб пацієнт контактував безпосередньо із своїм сімейним лікарем і не навантажував інші ланки охорони здоров’я непрофільними зверненнями. Адже якщо «швидка» поїде до вас через біль у горлі, вона може не встигнути до людини з інфарктом в іншому районі.

Зараз у процесі запуску інформаційно-аналітична система «Централь-103». Вона необхідна, щоб оперативно відстежувати час виклику і доїзду бригади екстреної допомоги до пацієнта. «Централь-103» отримуватиме статистику про пересування бригад в режимі реального часу.

Детальніше читайте в інтерв’ю: http://bit.ly/33jAr1E

Відео: https://youtu.be/-PxdbG0b_Ic